scrollen in tweakers.net

Pagina: 1
Acties:
  • 139 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• jw
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 16:47
ik ben in het bezit van een logitech cordless wheel mouse.

telkens als ik op tweakers.net (dus niet het forum) aan het lezen ben en ik scrol naar beneden, dan reageert mijn browser/tweakers.net daarop en laadt een andere (sub)site bijv. reacties o.i.d.

Wie weet de oplossing?

• Chaos
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Dat komt omdat er een drop-down geselecteerd is als je gaat scrollen. Probeer eens eerst op een leeg stuk van de pagina te klikken en dan te scrollen.

Verwijderd

Dat hoeft niet persé, ik had dat namelijk ook mijn Pilot Mouse Plus. Sinds ik de laatse MouseWare gebruike (versie 9) heb ik er gelukkig geen last meer van. Download die dus eens van Logitech.com.

Ik hoop alleen mijn wieltje nog werkend te krijgen in games. Als iemand dat weet... :).

• Goingin
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 08-02-2023
Ik heb ook een Logitech Pilot Wheel Mouse (zelfde als die van jou toch, Robin?¿)
En ik heb het af en toe, dat er dus een andere site word geactiveerd, verder geen last van want na een tijdje is het over.

En mijn muis doet het wel perfect in games, met het wieltje wissel ik in UT zeer snel van wapens, werkt als een trein.
En dit alles met de standaard installatiedrivers.

Verwijderd

Of cntrl-alt-del, en em_exec eruit donderen. Is wat drastisch, maar af en toe wel handig. (want snel)

• Neelix
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 10-02 11:56
Het kan iets minder rigoreus dan met ctrl-alt-del...
Je kunt namelijk ook gewoon aan het programma vragen of ie wil oprotten ;)

Gewoon een shortcut maken naar "C:\Program Files\Logitech\MouseWare\system\EM_EXEC.EXE" /quit, die noem je Muis Uit.
En je maakt er eentje naar "C:\Program Files\Logitech\MouseWare\system\EM_EXEC.EXE" en die noem je Muis Aan.

Dit zou je eventueel met start /w %1 ook in een batch-filetje kunnen pleuren zodat ie automatisch je muis uit zet als je q2 (oid)opstart, en het weer aanzet zodra je eruit gaat...

-----------

En als iemand nog zin heeft om die logitecht support gasten aan het verstand te peuteren dat ctrl-alt-del en em_exec afsluiten betekent dat hun muis-driver te kort komt, ga je gang...ik heb het geprobeerd, maar die gasten zijn echt niet te geloven...

Don't worry, it's all just 1's and 0's.

Verwijderd

En even voor de duidelijkheid:

Zonder em_exec scrollt ie nog prima in IE, hoor! Dat regelt windows namelijk zelf ook... Alleen de wiel-dubbelklik heeft dacht ik geen functie meer.
Pagina: 1