Ik ben B&W aan het spelen en ik heb al 2 gate stones gevonden alleen weet ik niet waar de 3de is, dan moet je naar een beeld houwer, maar ik kan die beeld houwer nergens vinden, waar is hij???
Verwijderd
AAAAAARGH B&W sucks aarz 
Als dit je al niet lukt direct kappen anders staat forum straks vol met vragen.

Als dit je al niet lukt direct kappen anders staat forum straks vol met vragen.
Verwijderd
hee dat is het eerste level/trainings level; daar zoomen ze allemaal in op de belangrijke dingen...
Ben ik het zeer mee oneens, maar heb geen zin weer een eindeloze welles/nietes discussie te voeren zoals een aantal maanden geleden...Op zaterdag 15 december 2001 16:43 schreef AmAnido het volgende:
AAAAAARGH B&W sucks aarz
Mee eens!Als dit je al niet lukt direct kappen anders staat forum straks vol met vragen.
Je moet bij dit spel echt heel veel zelf willen/kunnen oplossen!
Zo niet, dan kan je elke 5 minuten zulke topics posten.

@Deal:
suc6 verder met B&W!
(wel eerst ff patchen he!)
B&W rulez...
Godfather Bodybuilding topic reeks
Verwijderd
Die laatste gate stone?
da's met die vent bij /in die boerderij
Daar staat zo'n GOUDEN VERHALEN GESCHRIFT (in black and white taal) boven die boerderij
VLAK bij de GATE man
naast die TOTEM paal
van dat ene ding 
Dorps tempel ofzo
da's met die vent bij /in die boerderij
Daar staat zo'n GOUDEN VERHALEN GESCHRIFT (in black and white taal) boven die boerderij
VLAK bij de GATE man
naast die TOTEM paal
Dorps tempel ofzo
Zoek anders ff op:
http://www.gamefaqs.com
http://www.gamefaqs.com
Verwijderd
Die beeldhouwer zit midden in het dorp een beeld te houwen met een grote gele rol die er boven zweefd?Op zaterdag 15 december 2001 16:23 schreef Deal het volgende:
Ik ben B&W aan het spelen en ik heb al 2 gate stones gevonden alleen weet ik niet waar de 3de is, dan moet je naar een beeld houwer, maar ik kan die beeld houwer nergens vinden, waar is hij???
Als je dat al moeilijk vind, loop je wel stuk op level 3.
Mijn fout was gewoon dat ik de 2 gate stones die ik had gevonden niet op elkaar had gezet, en ja dan lukt het niet.
Pagina: 1