[Flash] fullscreen vraagje

Pagina: 1
Acties:

• chris
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11-03-2022
Ik heb nou een mooie exe, fullscreen. Hierin staat een plaatje, en als je de movie fullscreen doet dan resized dat plaatje ook. Wat ik eigenlijk wil is dat ik gewoon een flash-dingetje heb van b.v. 500 px breed, en als ik 'm resize dat de rest wordt opgevuld met whitespace. Weet iemand hoe dit moet? Het zal vast wel makkelijk zijn, ik kom er alleeen niet op......

• OzBoz
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09-09 19:36

OzBoz

.:.H.:.I.:.P.:.

Zijn legio programma's voor.. kijk even bij Flashkit.com bij de links. Daar staan ze wel.

My Fizion | My 3D prints | LinkedIn

Verwijderd

fscommand ("allowscale", "false");

zorgt ervoor dat als de film geschaald word, de objecten dit niet doen, waardoor je dus eigenlijk gewoon meer van het stage ziet.

Verwijderd

Op zaterdag 15 december 2001 18:37 schreef B-Top het volgende:
fscommand ("allowscale", "false");

zorgt ervoor dat als de film geschaald word, de objecten dit niet doen, waardoor je dus eigenlijk gewoon meer van het stage ziet.
hoe kom jij aan mijn IP :? wzig dit

Verwijderd

Op zaterdag 15 december 2001 20:51 schreef Qorne het volgende:

[..]

Dat wordt altijd meegestuurd als je een pagina (of logo) opvraagt en dan kan hij het er in verwerken :Z :Z :Z

• InZane
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23:17
Op zaterdag 15 december 2001 20:51 schreef Qorne het volgende:

[..]

De wondere wereld van serverside scripting :)

Verwijderd

Op zaterdag 15 december 2001 22:38 schreef InZane het volgende:

[..]

De wondere wereld van serverside scripting :)
Zo heftig is het nou ook weer nie hoor :)
MM Generator kan veel meer, maar ik heb dit toen ff gauw in elkaar gehakt....heb nog veel leukere dingen in dev, maar moet tegenwoordig ook best veel werken 's avonds en in het weekend.....vandaag weer nix van gekomen, maar was vanochtend ook pas om 9:00 thuis....... Ed Rush&Optical :)
Pagina: 1