Ik speel nooit UT, heb het een keer gedaan, toen gewonnen van ene "DeMoN" ofzo in 1on1.
Stom spel
Stom spel
Als ik de bots op zijn makkelijkst zet en een 20 min. timelimit ben ik met DM tot zo'n 63 frags gekomen met 1 death
Please guys, I'm trying to troll here.
If I failed to offend you in this post, please leave a message. I will address you in next post.
nou wow
, ik kan dat in 10min en met 16bots en dan 250 frags en 0 deaths, ls je het op avarege gaat spelen met 16 bots word et een stuk moeilijker
Bots op gemiddeld, CTF Face, niet voor de vlag gaan maar op hun kant van de helling monsterkills blijven halen; 700 frags in driekwartier
ow en ik denk zo'n 70 monsterkills... (tja je moet soms ff afreageren
)
4200Wp ZO + 840Wp ZW + 1680Wp NW | 14xIQ7+ + 1xDS3-L | MTVenusE | HWP1
Verwijderd
Ja en ik heb een keer 45732890058952390 frags gehaald in anderhalve minuut man! Ben ik nu ook stoer?
Euh, dat was tegen m'n vader in het thuisnetwerkje.. 
CTF - Face, ikke 105 punten ozfo, hij -5
CTF - Face, ikke 105 punten ozfo, hij -5
moet je gewoon als je aan het spelen bent tegen bots 'addbots 500' intypen. Wedden dat je dan een hogere score krijgt.
nee nu ben je een cheaterOp zaterdag 15 december 2001 17:41 schreef Headbanger het volgende:
Ja en ik heb een keer 45732890058952390 frags gehaald in anderhalve minuut man! Ben ik nu ook stoer?
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
The devil is in the details.
Verwijderd
ut op computer = een paar honderd 
ut Jackass real life = 21
winnaar 
(uuuhm, poten vastbinden, een schuimrubberen knuppel in je hand hebben, en zo hupsend elkaar afrossen
)
ut Jackass real life = 21
(uuuhm, poten vastbinden, een schuimrubberen knuppel in je hand hebben, en zo hupsend elkaar afrossen
Pagina: 1