Verwijderd
Ik ben er tijden naar opzoek geweest. Zelfs de importeur gemailt maar hier nooit antwoord op gekregen. Hoorde van de ander dat de 19 inch al niet meer gelevert kan worden. Het is allemaal vaag vaag vaag. Ik ben dus afgehaakt.
Heb toen een Dell P991 gekocht. 19 inch trinitron beeldscherm. totaal vlak. ben er zeer tervreden mee.
En het leuke is dan hij bij dell f 1099,-- ex btw kost en precies de zelfde monitor bij dunnet f 690,-- ex btw. Volgens mij hebben ze hem gewoon verkeerd geprijst.
gewoon 1240 x 1028 bij 85 Kz toch niet verkeerd?
Heb toen een Dell P991 gekocht. 19 inch trinitron beeldscherm. totaal vlak. ben er zeer tervreden mee.
En het leuke is dan hij bij dell f 1099,-- ex btw kost en precies de zelfde monitor bij dunnet f 690,-- ex btw. Volgens mij hebben ze hem gewoon verkeerd geprijst.
gewoon 1240 x 1028 bij 85 Kz toch niet verkeerd?
Verwijderd
Naar die informatie ben ik ook op zoek? Iemand nog meer info?Op zaterdag 15 december 2001 15:33 schreef linus-1 het volgende:
Wie heeft zo'n monitor en is het wat?
Verwijderd
Hier zijn al een aantal topics over geweest, kijk voor de gein eens rond in de 19" topics en met de search op ADI of G910 zoeken.
Dit topic is gesloten.
![]()