Toon posts:

[DC10+ XP] Is er een driver alternatief?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Aangezien Pinnacle (nog) niet een XP driver heeft released vraag ik me af of er een alternatief is. Bijv. als bij de X-Fire -> Hercules Fortissimo.
Is de chipset van de DC10+ niet toevallig aanwezig op soortgelijke kaarten van andere fabrikanten, die WEL al XP ondersteuning bieden?

Alvast bedankt.

• Rick2001
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09-08 01:10

Rick2001

9950X delidded en direct die

Jammer genoeg is en zal er waarschijnlijk ook geen driver komen voor de DC10 en DC10+ kaarten voor Windows 2000/XP.
Het lijkt wel alsof Pinnacle geen drivers wilt maken voor deze kaarten.
Heb al eens een keer voor iemand dit uit moeten zoeken, en heb genoeg forums afgesnuffeld, maar het bestaat gewoon (nog) niet. :(

MESHIFY 2XL - MSI X670E CARBON - 9950X - 32GB DDR5 LEXAR 6400 - RX 9070 - GIGABYTE M32UC 4K 160HZ - ALPHACOOL UT60 420 & 360 & 1080 - LAING DDC1+ - TECHN CPU - CORSAIR AX850 - 3x9100PRO 4TB - 2x850PRO 2TB - U.2 7.68TB + OPTANE P5800X + KINGSTON G5 8TB

• ilovetechno
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17-04 12:49
Ik heb deze kaart en heb toevallig een driver voor de zoran chip binnen gekregen:)

Werkt niet optimaal maar het is me al gelukt beeld te krijgen.. nog niet gelukt video te capturen

Mail even naar nick@i-love-techno.nl als je deze driver ook wilt:)

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nu al tig sites bezocht, waaronder een aantal forums waar over XP beta-drivers werd gesproken :?
Ik wacht nu voorlopig ff de driver van Ilovetechno af,
maar ik vraag me nu af of er niemand is die een driver wil/kan ontwikkelen? Ik zie nl veel Linux-projecten en ik neem aan dat je aan de hand van die data wel een XP-driver kunt maken >:) Ik kan wel beetje programmeren, maar een driver wordt iets te lastig ;(

• EaS
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20-08 18:58

EaS

Die DC10+ is wel aan de praat te krijgen onder XP/2000 en ook capturen is mogelijk check hier maar eens.

Verwijderd

Pinnacle is bezig met een driver voor dc10+
Je moet hiervoor alleen wel version7 hebben
Heb je deze niet dan kan je studio 7 kopen met korting.
Ik weet niet precies hoe dat zit want ik heb hem net gekocht en dat was dus version 7.
Als je dan studio 7 hebt, dan komt er over ongeveer 2 weken (zeggen ze al 3 maanden) een update voor studio7 waar tevens een driver zal komen voor DC10Plus
Kijk ook maar op de site van Pinnacle of de nieuwe versie beschikbaar is. Op dit moment is er al een update maar onderstuend de DC10+ nog niet. Ook staat er in het document dat er nog wel een update komt voor dc10+

Nu maar afwachten.
(heb er zelf ook twijfels voor) 2 weken duren al heel lang :p
Heb gister nog gebeld
Pagina: 1