🌞🍃
pech.
als je een rw overbrand, dan word net als bij een normale cdr de structuur van de cd veranderd.
er zijn bedrijven die het nog wel kunnen, maar dat kost goede centen
als je een rw overbrand, dan word net als bij een normale cdr de structuur van de cd veranderd.
wat een geheim agent toch allemaal niet moet doen om incognito op zijn werk te verschijnen
Helaas, moet je maar beter opletten
jammer, maar dacht ik eigenlijk al...
trouwens, wat voor bedrijven doen dat?
🌞🍃
CRI.
Yamaha - Chario - MJ Acoustics - Squeezebox - Trends Audio - Beresford
kan dat bij een CD? de bergjes en dalletjes worden toch anders gebrand, dan is het niet zoals een HD dat er magnetische achterblijft?Op zaterdag 15 december 2001 15:04 schreef the_virus het volgende:
AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!
lijkt mij ook niet
de topicstarter heeft er al overheen geschreven dus dan kun je alleen de stukjes terugkrijgen die je nog niet overschreven hebt met nieuwe data (ervanuitgaande dat je niet een full-erase maar een quick-erase gedaan hebt).
de topicstarter heeft er al overheen geschreven dus dan kun je alleen de stukjes terugkrijgen die je nog niet overschreven hebt met nieuwe data (ervanuitgaande dat je niet een full-erase maar een quick-erase gedaan hebt).
AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!
ik heb quick gedaan ja.
maarja, dat werkstuk is nu al weer overnieuw gemaakt, dus is het niet meer nodig.
wel jammer van al m'n e-mails, pics en andere docs.
maarja, dat werkstuk is nu al weer overnieuw gemaakt, dus is het niet meer nodig.
wel jammer van al m'n e-mails, pics en andere docs.
🌞🍃
Pagina: 1