10-08-1999 - 10-08-2022, 23 jaar zion @ Tweakers.net
systeem
Wordt het nou 100% opensource?
kortom: mag ik het ook gebruiken?
kortom: mag ik het ook gebruiken?
EJ zei tegen mij dat-ie het commercieel gaat verkopen.
Zou ik ook doen...anders zit je maanden te proggen voor niks...
Maar aan de andere kant..misschien geen nieuws = goed nieuws
Maar aan de andere kant..misschien geen nieuws = goed nieuws
Ik geef 'm ook gelijk hoor. Hopelijk doet-ie het voor een beetje sympathieke prijs. 150 tot 170 dollar voor Fusetalk en UBB vind ik te duur (niet voor mezelf, maar voor veel kleinere sites die een forumpje willen draaien).
Er komt een soort 'light' versie voor de kleinere site's, die dus ook goedkoper is.
Verder is het eigenlijk wel zo'n beetje af, behalve het forumtoevoeggedoe, maar dat kan je in principe veel beter vanuit PHPMyAdmin doen.
Misschien duurt het allemaal idd te lang, maar ik heb nog !@#&#$^ 2e fase school en wat betaalde opdrachten, dus dat moet (soms
voorgaan. Verwacht ASAP nieuws, in het weekend bijvoorbeeld zal ik de laatste fixjes voor een GoT-capable versie maken
Verder is het eigenlijk wel zo'n beetje af, behalve het forumtoevoeggedoe, maar dat kan je in principe veel beter vanuit PHPMyAdmin doen.
Misschien duurt het allemaal idd te lang, maar ik heb nog !@#&#$^ 2e fase school en wat betaalde opdrachten, dus dat moet (soms
This can no longer be ignored.
T ziet er al geil uit (de structuur enzo dan, de layout is euhm ja minder vinnik, sorry Herman...) dat forumpje. Ik hoop en denk dat EJ dr best veel centjes mee gaat verdienen, als je kijkt naar hoeveel mensen er al UBB usen. Als je een paar grote sites hebt die het gebruiken (FOK GoT en laten we zeggen anand of /.), ben je binnen denkt /me (werkt dat daar al?)
Misschien koel om een topic te openen met vraag wat mensen er nog graag inzien, dat zijn dje klanten tenslotte...
Misschien koel om een topic te openen met vraag wat mensen er nog graag inzien, dat zijn dje klanten tenslotte...
De layout boeit niet want die bouw ik er zelf wel omheen.
Inderdaad vind ik de layout niet helemaal, maar het werkt wel goed. layout is neem ik aan gewoon vrij.
Verwijderd
poept het forum wel gewone html uit ?
omdat ik zi dat dat forum van hermaniac naar gewone html pagina's verwijst
omdat ik zi dat dat forum van hermaniac naar gewone html pagina's verwijst
yes erik, ik heb je al een paar keer gemaild over het forum.
wat zijn je prijzen nou precies?
zijn updates gratis?
wat zijn je prijzen nou precies?
zijn updates gratis?
nope
Verwijderd
poept het forum wel gewone html uit ?
Yep, bij het posten van een nieuwe topic wordt er gelijktijdig een html-bestand aangemaakt.
Yep, bij het posten van een nieuwe topic wordt er gelijktijdig een html-bestand aangemaakt.
Verwijderd
lijkt me wel een nadeel omdat als je een verandering hebt gemaakt weer alles moet updaten (a la ubb, wat ik HAAT
)
maar verder ziet het er MOOI uit
maar verder ziet het er MOOI uit
Verwijderd
Ik denk niet dan /. hun eigen SLASH systeem gaat opgeven, net zo min als Anand die prachtig geintegreerde Coldfusion fora op zijn site gaat dumpen voor een nieuw forum.
Wat ik me afvraag is of alle berichten en profiles van GoT meegaan naar GoT 2.0, en in hoeverre GoT met Tweakers.net wordt geintegreerd (het was toch i.i.g. de bedoeling dat je 1 profile had voor beiden?)
Wat ik me afvraag is of alle berichten en profiles van GoT meegaan naar GoT 2.0, en in hoeverre GoT met Tweakers.net wordt geintegreerd (het was toch i.i.g. de bedoeling dat je 1 profile had voor beiden?)
- Het registratiesysteem zal voor t.net en Got gelijk zijn
- Ik zal zoveel mogelijk proberen om UBB users over te zetten
- GoT threads worden ook overgezet.
- Ik zal zoveel mogelijk proberen om UBB users over te zetten
- GoT threads worden ook overgezet.
Pagina: 1