Toon posts:

Eigenlijk een FAQ maar..

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Daar staat het nie echt duidelijk in, of ik snap 'm niet. Ik wil een plaatje uppen naar GoT, maar in de faq staat alleen een stukje over ubb code. Uit dat stukje maak ik op dat je plaatje elders staat en dat je in GoT een link maakt. Ik snap dat jullie geen directories met plaatjes willen onderhouden op de grote almachtige T-server, maar ik kan ook geen plaatjes online zetten (geen ruimte voor). Hoe zit dat nou?...
- - - - - - - - - - - - - - - -
Laat maar weten als ik dit ergens anders moet tpoicen...

Verwijderd

Je kunt niets uploaden naar GoT, maar je kunt wel het plaatje op je eigen homepage zetten (iedereen heeft wel een paar MB ruimte van zijn provider), en dan daarnaartoe linken met UBB code. Als je om een of andere reden geen homepage van je provider hebt kun je er gratis een krijgen bij Xoom, Tripod, Geocities enz...

Bijvoorbeeld zo:

[ IMG ] http://www.planet.nl/leden/~j.jansen/plaatje.jpg [/ IMG ]

• Neelix
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 10-02 11:56
Bij Xoom werkt alleen niet...
Die hebben een of ander script draaien, zodat als je een image link daarnaartoe doet, dat je dan alleen het logo van Xoom ziet..

Don't worry, it's all just 1's and 0's.

Verwijderd

Topicstarter
Tnx, zoiets dacht ik al.

• zion
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online

zion

I GoT my I on U

(overleden)
wat ik zelf een goede gratis homepage provider vind is crosswinds
http://www.crosswinds.net

10-08-1999 - 10-08-2022, 23 jaar zion @ Tweakers.net
systeem

• Daniel
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 16:52

Daniel

Kapitein NCC-1701
Nog even een reminder: maak de plaatjes zo klein mogelijk en gebruik te niet teveel.

We hebben niet allemaal kabel. In het verleden zijn er regelmatig threads geweest (Sportwagens, Aantrekkelijke dames I t/m VIII ofzo) die al snel HEEL groot werden, en dan bedoel ik dus tot meer dan 10 Mb...dat duurt zelfs met kabel ranzig lang, en met een gewoon modem is het al helemaal niet meer te doen. Hou daar rekening mee

Verwijderd

Topicstarter
ik zal m meteen ff shrinken..
Pagina: 1