Toon posts:

Vervelende problemen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Helaas vind ik de nieuwe manier van moderaten niet prettig. Door het laten zien van één gemodereerde reaktie mis ik vaak de kern van de discussie en kan ik geen goede beoordeling geven op de reakties die nog gemoderated moet worden.

Ik ben wel een voorstander van meerdere gemodereerde reakties of alle reakties, maar die dan niet meer gemodereerd kunnen worden.

FEMMEdoe daar wat aan!!!

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 16:30

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Ik snap ff niet wat je bedoelt.

Verwijderd

Topicstarter
Als ik ga moderaten zie ik de laatste gemoderate reaktie, alle andere reakties zijn niet meer zichtbaar. Daardoor mis ik de kern van het verhaal en kan ik niet goed gaan beoordelen.

Voorbeeld:

er zijn 50 reakties.
25 zijn er gemodereerd.
Ik krijg reaktie #25 te zien en de 25 niet gemodereerde reakties.

Beetje vervelend

• Config
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-01-2025
Dus als je inlogt zie je dat?

- Log niet in als je het wil lezen
- Laat iedereen een aparte thread voor zijn rekening nemen, geen halve.

• Femme

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Dat is dus bedoelt omdat je dan meteen begint bij de niet gemodereerde reakties. Dat is _errug_ handig als je 100 threads op wilt ruimen (wat ik dus regelmatig doe omdat er nog steeds enorme backlogs ontstaan).

Als je vorige postings wilt zien kun je daar altijd nog handmatig naartoe gaan.

Verwijderd

Dat is _errug_ handig
Nee femme, JIJ vindt dat erg handig. Da's toch niet helemaal hetzelfde...

Waarom zou je eigenlijk een thread van een week oud met 40 posts waarvan 2 ongemodderd nog in de lijst laten staan? What's the point?

• Femme

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Omdat er in deze thread misschien nog punten verdeeld moeten worden. Anders krijgen mensen hun welverdiende punten nog moeten krijgen.

Het _is_ erg handig als je veel threads op moet ruimen. Helaas moet dit nog steeds veel gebeuren. Anders zou je nl steeds moeten terugzoeken waar je moet beginnen en dat kost nog meer tijd. In andere situaties waarbij je gewoon de thread wil lezen is het idd minder handig.

Het zou wel handig kunnen zijn als er een drop box komt waarmee je snel naar 'boven' kunt gaan. Als de startposting <20 is gewoon terugspringen naar het begin van de thread.

Verwijderd

With all do respect, maar die paar puntjes??? Trouwens, dat zijn dan de laatste reacties, en dus het minst gelezen... En voor zover ik het zie worden er sowieso bijzonder weinig punten gegeven.

Maak anders regeltje dat bij minder dan stuk of 5 verse post en ouder dan twee dagen het niet hoeft oid.
Just a thought. Saves work, weetje.

Verwijderd

Topicstarter
Wat dacht je van het volgende;

als ik een reply heb geplaatst bij tweakers.net, kan ik die makkelijk veranderen (tot zo ver geen problemen)

Wil ik hem weer veranderen, moet ik de eerder gemaakte veranderingen opnieuw uitvoeren, want deze zijn dan simpelweg verdwenen.

Wat is hier een verklaring voor?
Pagina: 1