Toon posts:

Epson Stylus Photo 700 print niet meer met XP!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo, Ik zit met het volgende (en ik heb de search al aardig ondersteboven gehaald): Ik heb win xp proffesional nl erop gegooid en het gaat helemaal perfect. Alles loopt als een tiet, printen etc. alles no problemo tot vandaag. Ik wil iets uitprinten en hij deed het niet. Ik een beetje rondgekeken, bleek dat mijn c schijf aardig aan zijn einde was, dus die partitie groter gemaakt m.b.v. partition magic. Dit blijkt het dus niet te zijn! Ik heb werkelijk waar alles al geprobeerd: opnieuw installeren, allerlei print testen proberen te doen (doet ie ook niet) kabels na gelopen, andere poorten gebruikt, inkt nagekeken, met de probleemoplosser in xp stapsgewijs alles nagekeken, epson drivers opnieuw gedownload, maar niets hielp!

Ik wordt radeloos, want ik heb de printer de komende dagen hard nodig...

Please heeft iemand wat suggesties?

:'(

thanks,

Peedeepee

Verwijderd

Topicstarter
Tot vandaag printe hij dus werkelijk alles uit...en hij print helemaal niets, zelfs niet vanuit prompt!

Mazzel,

PDP

• The_Duke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-08 15:39

The_Duke

ho gek!

knipperd het lampje van de printer??
haal de spanning er af en sluit m dan weer aan, als dat niet helpt heb je denk ik hetzelde problem als ik had, ik heb me printer in de contener moeten mikken, was nix meer mee te beginnen ;(

Verwijderd

Topicstarter
Nou dat lijkt me toch wel heel sterk....
maar nee, het lampje knippert niet.

Peter

Verwijderd

Topicstarter
waar zijn de tweakers dan? Ik heb jullie nodig! :)

• Wok
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online

Wok

Dakloos...

Hmmm, een Epson, hebben die dingen niet een 'vaste printkop' (in de printer zelf) in tegenstelling tot HP (printkop op het patroon)?

Als bovenstaande waar is, probeer de printkop dan eens te reinigen. Het kan zijn dat deze namelijk verstopt zit en dat de inkt logischerwijs niet op het papier.

Probeer het eerst eens via de printersoftware (heeft er vast wel een functie voor). Dit kost wel de nodige inkt, maar kan het probleem misschien verhelpen.

Mocht dit niet werken, dan moet het op de die-hard manier gebeuren, dus uit elkaar halen en heel voorzichtig de houder voor de patronen (en dus tevens printkop) los te koppelen en in de week leggen (bakje/schaaltje lauw water) en daarna goed laten drogen. Vervolgens het geheel weer in elkaar zetten en proberen of het werkt.

* Wok heeft dit gedaan bij zijn Epson Stylus 400 en de eerste keer bleek het te werken :). De keer daarop bleek de printer echter ter ziele te zijn (scheur in de printbanen naar de kop) ;

Who is General Failure and why is he reading my hard drive?

Verwijderd

Gewoon weg mieteren en een nieuwe bij me halen>:)

Verwijderd

Topicstarter
WOKMASTER>> Heb ik al gedaan...testen doet ie niet....

BLINKERS>>> Hoeveel korting krijg ik dan? *D

Verwijderd

Topicstarter
WOKMASTER>> De koppen kunnen het in principe niet zijn, want hij begint goed met printen...als ik bijvoorbeel een cd hoesje print, houdt ie er na een cm mee op...wat ie print ziet er gewoon goed uit...

Verwijderd

Op zondag 16 december 2001 10:54 schreef PDP het volgende:
WOKMASTER>> De koppen kunnen het in principe niet zijn, want hij begint goed met printen...als ik bijvoorbeel een cd hoesje print, houdt ie er na een cm mee op...wat ie print ziet er gewoon goed uit...
Ik begin er nog niet aan met XP, mijn teveel programma's die nog raar doen of het helemaal nog niet doen met XP!. Ik heb dezelfde printer, nooit problemen zou zeggen sluit hem eens aan op een andere pc, dan weet je het zeker..
Pagina: 1