Titel zegt het al, waar kan ik die kaart kopen?
Heb al gezocht op
1) hard-ware.nl
2) mycom
3) computer-land
4) alternate.nl
Heb al gezocht op
1) hard-ware.nl
2) mycom
3) computer-land
4) alternate.nl
Intel Core i7-6700 | 16 GB | GeForce GTX1060 6 GB | 850 EVO 500 GB SSD + 1 TB HDD | 34" QHD | Logitech G5 | Win10 Pro ESU
Apple iPad 2025 128 GB | Apple iPhone 15 Pro 128 GB | Sony 49" 4K Android TV | Sony 5.1 Blu-Ray home cinema
www.nvidia.comOp zaterdag 15 december 2001 14:19 schreef vleppyniles het volgende:
Dat meen je niet...
Heeft iemand misschien dan een link naar de specs van zo'n kaart, kan ik misschien de distributeur even een belletje geven ofzo.
Glass Eye Photography | Zelfbouw wireless fightstick | Mijn puzzel site
Heb ik laatst nog gedaan, vond alleen aan fifa2002 niets aan.Op zondag 16 december 2001 00:49 schreef answer_man het volgende:
te kunnen gamen op zen laptoppie natuurlijkik wil ook wel kunnen fifa2002'en op een laptop, relax!
Dat ziet hij verkeerd helaas.Op zondag 16 december 2001 14:32 schreef vleppyniles het volgende:
Een vriend van mij heeft een Dell Armada (zo'm ongelooflijk dik ding) en die wilde upgraden. De videokaart kan je volgens hem er uit halen.
Verwijderd
Verwijderd
Als je een armada hebt mag je het idd wel vergeten...Op zondag 16 december 2001 21:38 schreef Sovereign het volgende:
Daar schiet hij niet veel mee op, dat kaartje past alleen maar in de Inspiron en dus niet in een Compaq Armada. Daarbij heb ik vaak genoeg gelezen dat Dell die kaartjes niet los verkoopt. Je hebt gelijk waar het de bios betreft, als het om een Dell zou gaan.
Ik dus ook! Ik zou graag een soort mini-agp standaard voor notebooks zien. Maar ik denk dat de notebook fabrikanten dit bewust niet doen, zo ben je namelijk eerder geneigd om te upgraden.Op zondag 16 december 2001 22:08 schreef ForMatPrO het volgende:
Ik vind het eigenlijk HOOG tijd dat er meer standaarden komen op notebook gebied (bv standaard slots en Bios op kaart). Op die manier zou je je notebook tenmiste makkelijk kunnen updaten. De grote merken willen natuurlijk dat je een hele nieuwe notebook koopt i.p.v een videokaart, wat ik ronduit BELACHELIJK vind
Hmm, daŽs mooi. Ik weet allen dat niet alle Dell afdelingen dit zo makkelijk doen (in Engeland was het b.v. niet mogelijk dacht ik, maar daar moet ik dejanews op nalezen).Ow ja, de meeste mensen zijn wel aan zo'n kaartje geraakt (check Dell forum maar eens) Het part nummer kun je daar opzoeken en gewoon een bestelling van het stuk plaatsen.
Mag je mij uitleggen hoe je dat zou willen doen zonder een notebook compleet op een andere manier op te bouwen. Integratie van allerlei spul is DE manier om een laptop compact te houden, zo is het video gedeelte vaak ook onderdeel van de chipset van een notebook. Dit haal je niet zomaar even weg. De behoefte aan dergelijke upgrades lijkt me ook nihil voor de gemiddelde gebruiker. Je krijgt gewoon TE spcifieke hardware.Op maandag 17 december 2001 00:53 schreef GambitRS het volgende:
ja, dat zou wat zijn, dat je zomaar een nieuwe GPU of CPU in je notebook zou kunnen plaatsen. Belachelijk, dan gaat de verkoop van notebooks achteruit! Dat kunnen we toch niet hebben? Dan vergaat dalijk de wereld ook nog, vanwege al die onverkochte notebooks die zoveel ruimte innemen dat de leefruimte van de mens te klein wordt!
de betaler vervuilt
Verwijderd
Dit is zeer eenvoudig te realiseren. zie maar naar de Dell's en Toshiba's...Mag je mij uitleggen hoe je dat zou willen doen zonder een notebook compleet op een andere manier op te bouwen. Integratie van allerlei spul is DE manier om een laptop compact te houden, zo is het video gedeelte vaak ook onderdeel van de chipset van een notebook.