Toon posts:

penalty ratio, de uitwerking

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Laatst waren er een aantal echte trolls en flames gepost die zeer vaak de beoordeling +1 inzichtvol of iets dergelijks kregen, resultaat is dat mijn penalty-ratio is gestegen omdat ik daar inderdaad een troll of een flame op gooi.

Nu de vraag:

Is het mogelijk om in dit soort exessieve gevallen in te grijpen door zoiets gewoon te verwijderen en de poster bijvoorbeeld een tijdelijke ban op te leggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Dit wordt allemaal mogelijk met de PowerModder :P

[topic=292297/1/100]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aad, jouw "probleem" hebben anderen ook (/me bijvoorbeeld).

Ik trek me er niet zoveel van aan, maar tja, als je ratio te hoog wordt heeft dat weer vervelende bijwerkingen, zoals robinvreuls al aangeeft: wordt aan gewerkt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr_a
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23-05-2023
Op een gegeven moment (ik heb dat moment nog lang niet bereikt) kun je bepaalde moderaties niet meer uitvoeren. Mij is echter geen TMF-er bekend die dit stadium ingegaan is. Ik geef ook vrolijk -1 troll als ik iets een troll vind, ook al staat hij op +3..

"There's just a nice looking, quiet computer..." | Mac mini 1.42 | AMD 64 dual core power! | pc specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-08-2022

KeX

Op maandag 17 december 2001 18:07 schreef mr_a het volgende:
Op een gegeven moment (ik heb dat moment nog lang niet bereikt) kun je bepaalde moderaties niet meer uitvoeren. Mij is echter geen TMF-er bekend die dit stadium ingegaan is. Ik geef ook vrolijk -1 troll als ik iets een troll vind, ook al staat hij op +3..
Inderdaad en zo hoort het ook. Een rechtgeaard modder heeft nix te vrezen van de Modbot. De hoeveelheid "correct" uitgevoerde moderaties helpen je penalty ratio vanzelf wel weer omlaag.

* KeX is tegen het geven van -1: overgewaardeerd op trollen.

_Als_ het een troll is moet hij die ook krijgen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 17 december 22:52 was TgF het eens met mr_a en KexDaFlex...

Een Troll is een Troll en een Flamebait is een Flamebait, artikel 23/A van het Handboek Der GoT Moderatoren zegt dan ook dat deze als zodanig beoordeeld dienen te worden!

(ondanks het gegeven dat een -1 Overgewaardeerd je penalty ratio aardig weet te drukken ;) )
Pagina: 1