Toon posts:

Return to Castle Wolfenstein probleem.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb thuis twee computers. Een AMD1333mhz met Geforce 2MX en een Intel750mhz met een Voodoo 3 kaart. Tijdens mijn installatie van Return to Castle Wolfenstein gaat er bij de Intel iets fout terwijl hij dat bij de AMD niet doet. Daar loopt het spel uitstekend.

Ik krijg deze melding: "An I/O error occured while installing file. This is normally caused by bad installation media or a corrupt installation file."

Aan bad installation kan het dus niet liggen want op de AMD draait hij wel. Aan welke soft of hardware zou het kunnen liggen dat hij hem niet pakt? Noem wat je te binnen schiet, ik MOET hem namelijk draaiend hebben want het is werkelijk waar een schitterend spel!

Alvast bedankt!

Boes

• NightHawk4
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 04-11 15:28

NightHawk4

Lotte is Liev :>

Op zaterdag 15 december 2001 13:56 schreef deboes het volgende:
Ik heb thuis twee computers. Een AMD1333mhz met Geforce 2MX en een Intel750mhz met een Voodoo 3 kaart. Tijdens mijn installatie van Return to Castle Wolfenstein gaat er bij de Intel iets fout terwijl hij dat bij de AMD niet doet. Daar loopt het spel uitstekend.

Ik krijg deze melding: "An I/O error occured while installing file. This is normally caused by bad installation media or a corrupt installation file."

Aan bad installation kan het dus niet liggen want op de AMD draait hij wel. Aan welke soft of hardware zou het kunnen liggen dat hij hem niet pakt? Noem wat je te binnen schiet, ik MOET hem namelijk draaiend hebben want het is werkelijk waar een schitterend spel!

Alvast bedankt!

Boes
ff hier neerplakken die vraag, er loopt al een topic 8-)

• BonBon
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17-06-2010
lijkt erop of je cdromspeler de cd niet goed uitleest.

Als je een koppeling (netwerkje) tussen je 2 pc's hebt,
dan kun je eens proberen de cdrom drive van de
goede pc te delen, en dan de setup te draaien vanaf
de 'slechte' pc.

• buzz
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 02-11 15:37
Gewoon ff van je amd naar je intel kopieren, ben je ook klaar.

• Ferdo
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10-09-2024

Ferdo

Dido Armstrong :9~

Op zaterdag 15 december 2001 14:08 schreef NightHawk het volgende:

[..]

ff hier neerplakken die vraag, er loopt al een topic 8-)
Maar deze was eerder! :)

Audioscrobbler profile
Begin de dag met een dansje, begin de dag met een lach,
want wie vrolijk kijkt in de morgen, die lacht de hele dag,
jaaa, die lacht de hele dag!