Ati Radeon 8500 @ Informatique

Pagina: 1
Acties:
  • 57 views sinds 30-01-2008

• airbrain
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 26-09-2025
Hey allen,

Op 9 november heb ik bij informatique onderdelen besteld om 2 systemen in elkaar te zetten. Daaronder bevond zich ook een Radeon 8500 retail.. Nou zijn alle onderdelen inmiddels binnen alleen de radeon 8500 retail nog niet. Ze zeggen dat de leverancier problemen heeft met leveren, wat weer zou komen omdat er te weinig kaarten uit de fabriek rollen. Nou kan ik op zich hier wel enig begrip voor opbrengen, maar ondertussen wacht ik al meer dan een maand. Ze kregen op een bepaald moment wel OEM's binnen en toen wilden ze die aan mij leveren, want ze waren toch even duur :?, dat vond ik ietwat vreemd..
Eigenlijk vroeg ik me af of er al mensen waren die wel al een ATI Radeon 8500 Retail binnengekregen hebben die ze bij Informatique gekocht hebben.

Verwijderd

Ik had er ook 1 besteld (Retail) maar volgens hun krijgen ze die helemaal niet meer. Nu heb ik hem bij Completer gehaald (ook in Rottedam) en echt 275/275 :9

• Fish_Hook
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 26-06-2019

Fish_Hook

Skatje

Noem mij maar naief, maar het lijkt mij toch dat ze bij Informatique hoe dan ook gaan proberen om een partij retail-kaarten te verzamelen voor diegenen die hem al bij hun hebben besteld.
Het zou een behoorlijke miskleun zijn als ze ze eerst in het assortiment zouden stoppen en dan vervolgens doodleuk te melden (na zeer lang wachten) dat ze ze toch niet gaan leveren.

Bovendien moet het echt zo moeilijk niet meer zijn... de kaarten zijn volgens Ati alweer een weekje beschikbaar en zal dus ook snel weer naar Europa komen.

Nu ja, voorlopig ben ik nog in afwachting van mijn kast, dus maakt het wachten op mijn videokaartje ook niet zoveel uit :Z

"I have no enemies! I have shot them all!" - Spaans generaal Ramon Narvaéz in 1858 op zijn sterfbed op de vraag of hij het zijn vijanden kon vergeven.

Verwijderd

Het lijkt me niet zinnig dat er elke keer een nieuw topic wordt geopend als iemand een Radeon 8500 kan krijgen ergens. Alles in 1 topic lijkt me handiger en is later ook makkelijk terug te vinden :
[topic=338874]

Dit topic is gesloten.