Hoe kan het dat iemand op tweakers standaard op +1 post?

Pagina: 1
Acties:

• SiGNe
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 19-02 23:31

SiGNe

Ook hoi!

Topicstarter
Hoe kan het dat iemand op tweakers standaard op +1 post?
Ik zie hier http://www.tweakers.net/zooi.dsp?Action=Frontpage&ID=181 namelijk dat iemand een +1 reactie heeft geplaatst maar als ik even op het plaatje blijf staan met m'n muis zie ik dat die reactie nog niet is gemodereerd.
Op die manier is het wel erg makkelijk om punten te scoren.

Niet?
[Specs]

Verwijderd

Femme ik zou daar toch even gaan kijken naar de reactie van deMouse:
Femme, ik leg het maar één keer aan je voor

Plaatsing Server op AMS-IX met onbeperkt verkeer. Je weet me wel te vinden. In ieder geval sterkte met de verdere ontwikkelingen. Tweakers.net is het zeker waard.
Even duidelijker zijn, deze persoon probeert volgens mij te zeggen dat hij jou aan gesponserde webhosting kan helpen. Dat ik het hier schreef was mischien een beetje onduidelijk. Of SiGNE bedoelde je deze?

Verwijderd

Ik weet niet exact hoe het rating systeem telt maar als je vaak genoeg +1 en +2 krijgt dan post je op een gegeven moment standaard op +1.
Net zoals je als je vaak genoeg op -2 flamet automatisch op -2 post > :)

• SiGNe
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 19-02 23:31

SiGNe

Ook hoi!

Topicstarter
Ja, maar ik denk niet dat dat iemand lukt die net 11 dagen op Tweakers komt en nog maar 10 berichtjes heeft gepost.

Niet?
[Specs]

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 16:30

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Als deze persoon gemiddeld 1 scoort dan kan dat.

Verwijderd

Als deze persoon gemiddeld 1 scoort dan kan dat.
Ik scoor niet gemiddeld 1 per reactie(iets minder), maar mijn karma wel
(precies gelijk aan aantal reacties). Hoe kan ik dan toch standaard op niveau 1 posten?

Of kan het zijn dat alleen reacties die gemodereerd zijn meetellen voor het niveau waarop je kunt posten?
Pagina: 1