chieftec TX-10W

Pagina: 1
Acties:

• taz3d_nl
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 25-02 12:08
ik heb alle topics over chieftec cases al na gelopen maar deze kom ik nergens tegen
heeft iemand deze kast en wat zijn de ervaringen ??
zijn casefans bij deze kast inclusief, ik zag namelijk in andere topics dat chieftec bij sommige kasten casefans levert
is de 340 watt voeding een beetje rustig en geeft deze geen problemen zoals de 350 watt enermax die ik nu heb

Verwijderd

Misschien klinkt het iets te logisch maar kijk eens op de site van chieftec zelf ??

www.chieftec.com

• taz3d_nl
daar staat niks over db's, bijgeleverde casefans en ervaringen met deze kast
maar toch bedankt :)

• BaRF
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21-08 14:50

BaRF

bijna kerst

[nevermind]

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

Verwijderd

De Chieftec kasten worden standaard altijd zonder casefans geleverd. Eventuele casefans zijn er natuurlijk wel optioneel bij te krijgen.

De TX-10W komt uit de Scorpio series en is intern exact hetzelfde als de DX-01W uit de Dragon series, maar heeft alleen een ander front.
Doordat de DX-01W een open frontje heeft, heeft deze ook een veel betere airflow als de TX-10W.

De voedingen zijn overigens stil.
De gebruikt voedingen zijn de HPC-340-201 voedingen.

• taz3d_nl
Op zaterdag 15 december 2001 14:03 schreef TweakShop het volgende:
De Chieftec kasten worden standaard altijd zonder casefans geleverd. Eventuele casefans zijn er natuurlijk wel optioneel bij te krijgen.

De TX-10W komt uit de Scorpio series en is intern exact hetzelfde als de DX-01W uit de Dragon series, maar heeft alleen een ander front.
Doordat de DX-01W een open frontje heeft, heeft deze ook een veel betere airflow als de TX-10W.

De voedingen zijn overigens stil.
De gebruikt voedingen zijn de HPC-340-201 voedingen.
ok bedankt
heb de kast reeds gekocht en ik moet zeggen ik ben er zeer tevreden over
-goede voeding met een constante +5v spanning ( mijn enermax 350w had daar nog wel eens problemen mee )
-uitneembare hardisk, cdrom en floppy bay ( hoef ik eindelijk niet meer te schroeven als ik iets wil vervangen of als er iets defect is ) :)

alleen die reset knop is een beetje moeilijk in te drukken, maar daar moet ik dan maar mee leren leven *D

zeker een aanrader
mzzls
Pagina: 1