Toon posts:

Downstream-speed hardwarematig "opvoeren" ?

Pagina: 1
Acties:
  • 39 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik zie wel es bij advertenties voor internetabonnementen (bijv. Demon DSL) dat je dan de mogelijkheid hebt om een x aantal IP-adressen aan te vragen. De snelheid van Demon DSL is 2048kb/512kb (als ik me niet vergis).

Over 1 aansluiting gaat dan die bovenstaande snelheid. Dus is het ook mogelijk doordat je bijvoorbeeld 4 keer die snelheid krijgt toegewezen (4-IP's) je dan ook op een of andere manier (meerdere netwerkkaarten :?) ze aan elkaar kunt koppelen op 1 PC zodat je 4*2048/512 krijgt? Of op een andere manier om door middel van meerdere IP's je up en/of down-snelheid op te voeren? :)

Verwijderd

Topicstarter
Trouwens..Bij de de topic titel moet staan HARDWAREMATIG i.p.v. handmatig :P

• Stropdas
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-07 20:06

Stropdas

Insert subtitle here

Op zaterdag 15 december 2001 13:22 schreef Clyde het volgende:
Ik zie wel es bij advertenties voor internetabonnementen (bijv. Demon DSL) dat je dan de mogelijkheid hebt om een x aantal IP-adressen aan te vragen. De snelheid van Demon DSL is 2048kb/512kb (als ik me niet vergis).

Over 1 aansluiting gaat dan die bovenstaande snelheid. Dus is het ook mogelijk doordat je bijvoorbeeld 4 keer die snelheid krijgt toegewezen (4-IP's) je dan ook op een of andere manier (meerdere netwerkkaarten :?) ze aan elkaar kunt koppelen op 1 PC zodat je 4*2048/512 krijgt? Of op een andere manier om door middel van meerdere IP's je up en/of down-snelheid op te voeren? :)
Nee, das de snelheid die over de kabel kan bij dat abbo. Je kan gewoon met 4 ip's (4 pc's) gaan surfen dmv een hub, dat is de bedoeling ervan maar je moet wel die snelheid delen

Honda VFR800fi '99 | Volvo S60 '04

Verwijderd

haha kan misschien wel, maar dan betaal je ook 4x zoveel..

• AMDFreak
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:06

AMDFreak

Intel is zo..

uhmz... dan zou je eigenlijk 4x zo'n abbo moeten krijgen..

9x Jinko 420Wp = 3780wp - Zuid 35 | Kia EV3 GT-BusinessLine 83kWh

Verwijderd

topictitel aangepast en
moved HA >> IT

Verwijderd

Is inderdaad niet mogelijk. Conclusies die je trekt kloppen niet :)

De lijn naar je DSL aansluiting toe word gewoon geknepen op maximale snelheid. Het maakt dus geen drol uit hoeveel IP adressen je hebt.

Vriend van mij heeft mogelijkheid om met 2 providers tegelijk contact te maken met ADSL (kan normaal niet door de centrale) en die gebruikt dus 2 providers tegelijk. Maar toch blijft zijn snelheid 1 Mbit down :)

Verwijderd

[topic=351124/1/25]

X-post, niet meer doen boefje ;)

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 14-08 10:53
Bovendien staat duidelijk in FAQ dat dit NIET kan.

DIT IS MIJN WEBSITE

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.