Toon posts:

reactie op newspost

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Vraagje: waarom hoot ik niks meer over de nieuwsposting die ik donderdag EN vrijdag heb gedaan? Ik vind het ok (wel klote) als mijn posting niet goedgekeurt is, maar zelfs dat hoor ik niet. Ik heb mijn email adres elke keer erbij gezet of krijg je gewoon niks te horen waarom iets wel of niet geplaatst wordt? Ik wacht wederom af.
Frits

Verwijderd

Je krijgt echt niet elke keer een hele uitleg toegestuurd als je iets submit. Dan zouden de adjes de hele dag aan het typen zijn. Als iets niet interessant genoeg gevonden wordt wordt het gewoon niet geplaatst, shit happens ;).

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 16:30

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Ik natuurlijk een onpersoonlijk automatisch mailtje laten sturen:

"Sorry, maar je nieuwsposting werd helaas niet verwerkt. God knows why."

Verwijderd

Topicstarter
Niet verwerkt?????????? Zo`n idee had ik namelijk al aangezien er veel meldingen (meer als 30) in de wacht stonden en het aantal nieuwe berichten vanaf gisteravond 18 uur de hele avond op nul bleef staan. Of bedoel je nu toch niet geplaatst?

• RvdH
  • Laatst online: 19-02 14:54

RvdH

Uitvinder van RickRAID

Niet verwerkt == Niet geplaatst.

• Uitvreter
  • Laatst online: 07:55

Uitvreter

Eet niet thuis vanavond

Bavaria: er is groot een verschil tussen een hele uitleg en even een in een paar woorden zeggen waarom iets niet gebruikt wordt. Misschien teveel andere nieuwtjes, of buiten het kader van tweakers, misschien wel omdat de poster een eikel is. >:)

Degenen die nieuws aanmelden nemen ook de (kleine) moeite, en of hun bijdrage nou gebruikt wordt of niet, het is het toch leuk om te weten dat er naar gekeken is. Zelfs Femme's "God knows why" zou al iets zijn maar ik heb tot nu toe ook nog nooit wat gehoord.

May clinging breasts always come to your aid in the kitchen!

Verwijderd

Topicstarter
Uitvreter slaat de spijker op z`n kop en ik denk dat meer mensen een antwoord van jullie niet verkeerd zullen vinden. Uitvreter, is die opmerking over de poster persoonlijk? :)
Pagina: 1