Met het spel Ghost Recon heb ik erg last van schokkerige beelden ! Ik heb alle details laag staan en zelfs als ik op 640x480 speel heeft die er nog last van ! Aan mijn systeem kan het haast niet liggen, AMD1200/256mb intern/TNT2 32mb video-kaart.......Wie o wie kan mij helpen, ik wil graag verder met dit roeleerspel
*schrik*Op zaterdag 15 december 2001 13:15 schreef Dwid het volgende:
Met het spel Ghost Recon heb ik erg last van schokkerige beelden ! Ik heb alle details laag staan en zelfs als ik op 640x480 speel heeft die er nog last van ! Aan mijn systeem kan het haast niet liggen, AMD1200/256mb intern/TNT2 32mb video-kaart.......Wie o wie kan mij helpen, ik wil graag verder met dit roeleerspel
They made me do it.
Zet alle schaduw effecten uit en hoop het beste... verwacht er niet teveel van met een TNT2 though...
Maar wat nou als je dit maar nodig hebt :
CPU - Pentium II 450 MHz processor or equivalent
Memory - 128 MB of RAM
Operating System - Windows 9X/ME/2000/XP
DirectX - DirectX 8.0 or higher (included on CD)
Video Card - 16MB DirectX 8.0 compatible 3D card
Drive Space - 1GB minimum hard drive space
CD-ROM - 4X or better
Sound Card - DirectX 8.0 compatible sound card
Internet/Network - Properly configured TCP/IP connection at 28.8 KBPS or faster
CPU - Pentium II 450 MHz processor or equivalent
Memory - 128 MB of RAM
Operating System - Windows 9X/ME/2000/XP
DirectX - DirectX 8.0 or higher (included on CD)
Video Card - 16MB DirectX 8.0 compatible 3D card
Drive Space - 1GB minimum hard drive space
CD-ROM - 4X or better
Sound Card - DirectX 8.0 compatible sound card
Internet/Network - Properly configured TCP/IP connection at 28.8 KBPS or faster
Ik ben er achter dat hij het zonder geluid wel goed doet !! Is hier misschien een oplossing voor ???
Ik he dus ook problemen met mijn Win XP Athlon 800 TNT2 64 256 MB ram, er is hier ook al een topic over geweest maar nietmand kon me daar verder helpen, ik had eerst fps van 10 niet normaal, nu heb ik fps van 20 gemiddeld, met alles op z'n laagst, maar dan wordt het gelijk niet echt mooi meer, dus dan ook met beeldinstellingen op 640 x nog wat met 16 bit kleuren dus echt laagste van laagste
Calimer0
Pagina: 1