flash .exe close

Pagina: 1
Acties:

• arjen-h
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 26-08-2025
Ik heb een leuk cd-tje gemaakt met een autorun en dan een leuke flash filpje wat automatisch fullscreen wordt, dat werkt dus heel mooi allemaal. Maar nu wil ik eigenlijk ook nog een knopje waarmee ik het programmatje kan afsluiten, dus een exit knop of iets dergelijks.

alvast bedankt!

• arjen-h
goed ik weet het al (sorry dat ik niet eerst nadacht, maar ik kon het in TFS niet vinden en ook niet in de Flash search) maar toch nog wel gevonden.

als volgt:
FSCommand en dan gewoon quit!

• OzBoz
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09-09 19:36

OzBoz

.:.H.:.I.:.P.:.

Complimenten dat je het antwoord ook nog ff post. Wordt het weer een nuttig draadje.

My Fizion | My 3D prints | LinkedIn

• chris
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11-03-2022
[offtopic]
Topicstarter, krijg jij ook al zoveel vragen die ook graag een cd-rommetje met een flash-presentatie willen hebben? Volgens mij wordt/is dat een nieuwe rage. Hoe doe maak je 'm trouwens fullscreen?

Dev-Null

Verwijderd

fscommand ("fullscreen", "true");

• arjen-h
Op zaterdag 15 december 2001 14:17 schreef dev-null het volgende:
[offtopic]
Topicstarter, krijg jij ook al zoveel vragen die ook graag een cd-rommetje met een flash-presentatie willen hebben? Volgens mij wordt/is dat een nieuwe rage. Hoe doe maak je 'm trouwens fullscreen?

Dev-Null
nou, vraag was eigenlijk bedoeld voor een klasgenoot voor mij, in mijn goedheid heb ik het dus even voor hem opgelost. Maar het is eigenlijk doodsimpel om te maken autorun-->fullscreen de hele blabla, wie weet worden we er over een tijdje mee doodgegooid...

• Yellow|A
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Yellow|A

Allotaja of rock and rollah

* Yellow|A is wel een rage want Yellow heeft de afelopen zes maanden iets van zeven presentatie's op CD moeten maken in flash ...

"duf tweenen" :)

|{ brrr }] |

Verwijderd

Op zaterdag 15 december 2001 20:06 schreef Yellow het volgende:
* Yellow|A is wel een rage want Yellow heeft de afelopen zes maanden iets van zeven presentatie's op CD moeten maken in flash ...

"duf tweenen" :)
Is YELLOW een rage aan het worden????Waar haal je die?????
:)
Pagina: 1