Ik heb dus een regex ([a-zA-Z0-9- <>~`!@#$%^&*()_+={}|\:;\"'/.,]) maar zodra er in mijn string een [ of een ] zit, slikt ie 't niet meer. Hij leest regels uit een file mbv. fscanf(), fscanf() gebruikt die regex. Iemand enig idee hoe ik [ en ] in mijn regex prop? Heb de search al gebruikt, maar ik kon 't antwoord niet vinden. De [ en ]'s staan niet op vaste plaatsen trouwens.
Heb ik geprobeerd, lukt helaas niet. Dan krijg ik de error message "Warning: bad scan conversion character "N" in /var/www/weconfig/tgp/list.php on line 4". Die N is trouwens elke keer dat ik refresh een ander karakter.
Verwijderd
let op dat als je ereg("..."") gebruikt, je als je wilt escapen een dubbele backslash gebruitk.
Nevermind, heb het probleem anders opgelost. Heb dus de info die ik uit de line moet halen tussen <!-- -->'s gezet, met sscanf de info tussen die tags d'r uit gehaald, en gewoon de hele line, inclusief dat wat tussen <!--'s staat geprint.. is toch niet van enig belang voor de visitor, en is ook geen security breach.
Pagina: 1