Inmiddels is er al heel wat over CS:CZ bekend, en ook dat de huidige CS spelers de multiplayer optie gratis als update kunnen downloaden. Echter, dan missen ze wel een aantal technologische updates van de Half-Life engine waardoor het spel er minder mooi uit ziet, een cooperative modus om met meerdere personen door het singleplayer spel te spelen, en nog een paar features (omdat anders de download te groot zou worden, aldus Randy Pitchford). Ik heb inmiddels vernomen dat Condition Zero zo rond de 100 piek gaat kosten. Leuk voor de mensen die CS en/of Half-Life nog niet hebben, maar hoe zit het met de mensen die dat wél hebben? Is het voor die 100 piek wel de moeite waard om de hele versie te kopen, als je net zo goed gratis kunt upgraden?
Ik denk dat die HL features vast wel als patches beschikbaar zullen komen, voorlopig denk ik aan upgrade en als het bevalt dan ben ik wel bereid om het spel te kopen.
de betaler vervuilt
Move to Spielerij???
En als CZ net zo goed is als CS ben ik daar wel voor bereid 100 piek voor te betalen.
En als CZ net zo goed is als CS ben ik daar wel voor bereid 100 piek voor te betalen.
Pffh, ik koop em wel gewoon in de winkel,
de volledige versie.
Het spel lijkt mij zekerz wel 100 piek waard
de volledige versie.
Het spel lijkt mij zekerz wel 100 piek waard
Sorry, mijn fout, had inderdaad in Spielerij gemoeten..Op zaterdag 15 december 2001 12:37 schreef ProGo het volgende:
Move to Spielerij???
Je kunt hem gewoon upgraden maar dan krijg je niet de nieuwe geluiden en graphics erbij......(Stond in de PCgameplay)
Ik begin er steeds meer aan te twijfelen of ik dan toch niet beter New World Order kan kopen, die is weliswaar niet erg origineel, maar ziet er veel beter uit. Bovendien ken ik CS nu wel.
Ik hoop alleen dat ze nu het cheat-probleem wat beter onder controle hebben. In CS is het niet meer uit te houden
Verwijderd
cheaters zullen er altijd blijvenOp zondag 16 december 2001 19:46 schreef ProGo het volgende:
Ik hoop alleen dat ze nu het cheat-probleem wat beter onder controle hebben. In CS is het niet meer uit te houden
Verwijderd
Valve doet z`n best, ze zijn al bezig met een nieuwe engine met een nieuwe source-code...
Zie nieuwste PC ZOne
Zie nieuwste PC ZOne
Verwijderd
Is hij niet waard , of ze moeten eens wat degelijks tegen cheaters doen . In elk game zitten ze , maar in CS is het 75% van de gamers ...
100 piek vind ik een beetje te veel voor (bij online gamers) een upgrade. Ik dacht zelf eerder aan zo'n 60 piek, want je krijgt een update niet een totaal nieuw spel.
The devil is in the details.
Verwijderd
ik ben het met real eens
als ik het gevoel heb dat ze iets tegen de cheaters doen dan wil ik wel het spel kopen, ik bedoel ze werken er toch voor om een mooi spel te maken ?
als ik het gevoel heb dat ze iets tegen de cheaters doen dan wil ik wel het spel kopen, ik bedoel ze werken er toch voor om een mooi spel te maken ?
Verwijderd
je krijgt toch die single player missies erbijOp zondag 16 december 2001 22:40 schreef Marc00 het volgende:
100 piek vind ik een beetje te veel voor (bij online gamers) een upgrade. Ik dacht zelf eerder aan zo'n 60 piek, want je krijgt een update niet een totaal nieuw spel.
die hi-res modelen vind ik het geld wel waard, en je krijgt er een singleplayer deel bij dus
podbot is ook niet verder ontwikkeld voor de buiten wereld sinds CZ, dus daar zal ook wel een flinke verbetering in zitten
Kopen gekke wauz. De multiplayer is masterlijk. Moet je nagaan wat de singleplayer missies dan zijn... GODLIKE gewoon.
Ik was heel, heeeel vroeger SeRRveR
Pagina: 1