[Scanner] Acer 3300U of Canon N676U

Pagina: 1
Acties:

• banaan-X
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Ik mag voor iemand een scanner kopen, die hij vooral voor het scannen van kleurenfoto's wil gaan gebruiken. OCR en bijgeleverde edit-software is niet echt belangrijk.
Omdat in Leeuwarden alleen deze scanners en nog wat HP prut verkrijgbaar lijkt me een van deze 2 de beste. De Acer is echt slechts 155,-(!) en de Canon 270,-.
Ik heb zelf een Canon 620P en vind die erg goed, maar die is al weer wat oud ;) Maar wat ik ff wil weten is of iemand die Acer heeft en of ie een beetje goed is in het scannen van kleurenfoto's of dat die Canon echt veel beter is. (dat die canon mooier is weet ik wel ;) )

Verwijderd

Vooral kleurenfoto's? Dan toch echt de Epson Perfection 1250! Misschien wel iets duurder (+/- Fl. 329,00) maar dan heb je ook wat! Lees de specificaties maar eens:

www.epson.nl/product/imaging/perfection1250/

• dreeke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 31-10-2025

dreeke

outdated icon

Het hangt er ook een beetje vanaf wat jij "mooi" vindt.
Met Photoshop auto levels heb je vaak ook al een hele verbetering dus: hoe belangrijk vind je de kwaliteit...

Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.

• banaan-X
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Nou ik heb maar de Acer voor hem gekocht. Het is toch niet voor professioneel gebruik, en je kunt inderdaad altijd nog met software de plaatjes verbeteren.