Ut zit als volgt: maat van mij zn pc was nog al fucked up. Hij draaide Windows ME (zegt al genoeg
) en had volgus mij Nimda op zn pc ("ik heb geen virusscanner nodug" zei ie altijd
). Maargoe..ik dnek, ik smijt die pc gewoon even helemaal leeg en zet er ff Windows XP op. Ik veranderde zn partities van eerst c --> 2 en d --> 17 gb naar c --> 4 en d --> 15gb. Tenminste da d8 ik... Ik instalde de hele zooi. Wat blijkt na installatie, dit geeft Windows aan:
*c schijf is 2 Gb en FAT
*d schijf is 15 Gb en FAT32
Wat geeft Partition Magic aan:
*c schijf is 4 Gb en FAT32
*d schijf is 15 GB en FAT 32
Ook fdisk geeft 4 GB (4001 MB) aan. Aangezien XP nog al veel schijfruimte nodug heeft zitten die 2 GB al meteen vol en kan er vrijwel niks geinstalleerd meer worden omda daar geen schijfruimte voor is op C. Nu is natuurlijk mijn vraag, hoe krijg ik in hemelsnaam die 2 GB trug!!!!! Ik heb hier echter helemaal geen verstand van, dus zelf wa aanklooien met Partition Magic lijkt me nou ook weer geen succes. Iemand met suggesties??
*c schijf is 2 Gb en FAT
*d schijf is 15 Gb en FAT32
Wat geeft Partition Magic aan:
*c schijf is 4 Gb en FAT32
*d schijf is 15 GB en FAT 32
Ook fdisk geeft 4 GB (4001 MB) aan. Aangezien XP nog al veel schijfruimte nodug heeft zitten die 2 GB al meteen vol en kan er vrijwel niks geinstalleerd meer worden omda daar geen schijfruimte voor is op C. Nu is natuurlijk mijn vraag, hoe krijg ik in hemelsnaam die 2 GB trug!!!!! Ik heb hier echter helemaal geen verstand van, dus zelf wa aanklooien met Partition Magic lijkt me nou ook weer geen succes. Iemand met suggesties??