Toon posts:

Download-speed hardwarematig "opvoeren" ?

Pagina: 1
Acties:
  • 74 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik zie wel es bij advertenties voor internetabonnementen (bijv. Demon DSL) dat je dan de mogelijkheid hebt om een x aantal IP-adressen aan te vragen. De snelheid van Demon DSL is 2048kb/512kb (als ik me niet vergis).

Over 1 aansluiting gaat dan die bovenstaande snelheid. Dus is het ook mogelijk doordat je bijvoorbeeld 4 keer die snelheid krijgt toegewezen (4-IP's) je dan ook op een of andere manier (meerdere netwerkkaarten :? ) ze aan elkaar kunt koppelen op 1 PC zodat je 4*2048/512 krijgt? Of op een andere manier om door middel van meerdere IP's je up en/of down-snelheid op te voeren? :)

• LiquidSmoke
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15-08 11:12
dit klinkt wel interessant, ik heb huis al 2 ip adressen (ook 2 pc's) en kan een 3e aanvragen............

• Byteripper
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-02 18:10

Byteripper

The bytes make the rip.

Zo werkt dat niet... De totale snelheid die je hebt wordt dynamisch over de 4 IP's verdeeld, dus uiteindelijk zul je je snelheid niet op kunnen voeren.

Verwijderd

Topicstarter
dynamisch?
Hoe gaat dat dan in zijn werk. Dat dynamisch delen :?

Verwijderd

Als er maar 1 IP adres gebruikt wordt voor een verbinding, gaat de hele bandbreedte over die verbinding. Als er 4 worden gebruikt, wordt de bandbreedte verdeeld. Dus het is niet 1/4 per IP adres als je maar eentje gebruikt.

Verwijderd

Topicstarter
i see
Wel jammer dat die download niet kan worden "overgeclockt" :'(
Of iemand nog suggesties :) ?

Verwijderd

Crosspost? :?

[topic=351190/1/25]

Verwijderd

idd beetje dubbel :P

Verwijderd

Topicstarter
Jah ik had er ene bij IT staan en bij HA ene maar die van HA is naar IT verplaats waardoor er nu 2 dezelfde hier staan :P

Verwijderd

Ik had het gezien Clyde :+

Verwijderd

Topicstarter
"Subtiele" *SCHOP* onder de kont :)

Verwijderd

Topicstarter
HmmZz..maar ik heb gewoon links en rechts al eens gehoord dat die snelheden geaccelereerd werden. Ik ken, helaas, alleen de details niet :'(
Zal toch wel een manier zijn I guess...al zijn het maar ingrepen waardoor eventuele garanties zouden kunnen vervallen :) (soldeerwerk *D )

Verwijderd

Snelheid van Demon is trouwens in Kbit he, niet vergeten.

Dit vermelden ze pas helemaal aan het einde van de aanmeldingsprocedure, voor de rest wordt er over KB gesproken wat een beetje onduidelijkheid schept. IMO is het ook vrij misleidend.

Verwijderd

Topicstarter
Jah, wist ik al :)

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 14-08 10:53
Dicht, want ik had je vorige poging ook reeds gesloten.

DIT IS MIJN WEBSITE

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.