Heb liveware 3 geuninstalled maar nu....

Pagina: 1
Acties:

• WhistlerNL
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07-08 20:15
Ik heb ipv een gewone live een 5.1 eringezet, dus ik dacht ook ff snel liveware overnieuw installeren. Gooi oude eraf, compu uit + kaart verwisselen, compu aan. Liveware installeren en dan begint de ellende.

Normaal zegt ie standaard van installeren in C:\Program Files\Creative. Nu zegt ie C:\Program Files\
maak ik er ff zelf \creative van en druk op next, geeft ie foutmelding van kan uninstaller niet initialiseren.
Ga ik dan alsnog verder geeft ie allerlei foutmeldingen over te weinig ruimte enzo (1.4 gb vrij nog).

Onder xp en onder 98 heb ik het :(

Verwijderd

Ik had eerst ook een error toen ik de CD erin deed na het uninstallen van een oude versie, maar volgens mij als je het via de CD doet (ik heb dus niet de echte LiveWare gebruikt), moet het gewoon gaan werken... Vrij nare installatie (heel lelijk enzo), maar het werkt wel.

Alleen geven die speakers wat weinig geluid :D

Succes.

• WhistlerNL
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07-08 20:15
Op zaterdag 15 december 2001 12:05 schreef Brrrt_Mokstrof het volgende:
Ik had eerst ook een error toen ik de CD erin deed na het uninstallen van een oude versie, maar volgens mij als je het via de CD doet (ik heb dus niet de echte LiveWare gebruikt), moet het gewoon gaan werken... Vrij nare installatie (heel lelijk enzo), maar het werkt wel.

Alleen geven die speakers wat weinig geluid :D

Succes.
hmm, ik pak nu een cd'tje wat helemaal onder het stof zit en zelden is gebruikt (alleen de allereerste keer :) )

hmm, tis een cd'tje van mijn oude livekaart, van die 5.1 heb ik geen cd....