Ik heb van iemand 2 usb poorten (die je op je mobo kan drukken) van msi gekregen (MSI Turbo). Ik heb ze dus aangesloten op mijn ECS K7VZA maar als ik in WinXP dan bijv mijn USB cam inplug dan zegt hij dat hij een onbekend usb apparaat heeft gevonden. Zou ik soms drivers voor die poorten moeten hebben ofzo?
Als die stekker past dan zou het gewoon moeten kunnen d8 ik.
Je hebt toch wel de 4in1 drivers geinstaleerd en als het goed is moet ie die nieuwe USB poorten vinden bij het opstarten...
[edit]
Weet trouwens niet of de ECS K7VZA 4in1 drivers nodig heeft.
[/edit
Je hebt toch wel de 4in1 drivers geinstaleerd en als het goed is moet ie die nieuwe USB poorten vinden bij het opstarten...
[edit]
Weet trouwens niet of de ECS K7VZA 4in1 drivers nodig heeft.
[/edit
edit:
ja die heeft de 4in1 wel nodig..
ja die heeft de 4in1 wel nodig..
If the world didn't suck, we would all fall off!!!
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 20:44
Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
op de via of msi site zijn die drivers gewoon te downe
Ik heb de 4-1 4.35 drivers erop hange dus dat zit wel goed...en hij herkent het poortje waarschijnlijk wel omdat hij wel wat doet als je bijvoorbeeld de cam erin steekt....
als je de cam in een orginele USB poort steekt herkent hij hem dan wel goed?
je moet vóórdat je USB spullen inplugt meestal eerst drivers installeren....Op zaterdag 15 december 2001 11:46 schreef EbAyzo het volgende:
Ik heb van iemand 2 usb poorten (die je op je mobo kan drukken) van msi gekregen (MSI Turbo). Ik heb ze dus aangesloten op mijn ECS K7VZA maar als ik in WinXP dan bijv mijn USB cam inplug dan zegt hij dat hij een onbekend usb apparaat heeft gevonden. Zou ik soms drivers voor die poorten moeten hebben ofzo?
Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/
da's zeker (maar niet altijd, maar je kan het beter wel doen). Daarom ook mijn vraag of ie het bij de orginele USB poorten wel doet, als ie het daar wel doet dan ligt het idd aan die nieuwe poorten, doet ie het daar niet dan ligt het aan de USB drivers voor die camera.Op zaterdag 15 december 2001 11:55 schreef Tampie2000 het volgende:
[..]
je moet vóórdat je USB spullen inplugt meestal eerst drivers installeren....
Je hebt verder geen conflicten in apparatenbeheer?
Nee, geen probs...Op zaterdag 15 december 2001 11:57 schreef MRic3 het volgende:
[..]
da's zeker (maar niet altijd, maar je kan het beter wel doen). Daarom ook mijn vraag of ie het bij de orginele USB poorten wel doet, als ie het daar wel doet dan ligt het idd aan die nieuwe poorten, doet ie het daar niet dan ligt het aan de USB drivers voor die camera.
Je hebt verder geen conflicten in apparatenbeheer?
Ehm, wel es naar de pinbezetting van MSI en ECS gekeken? Ik kan je met zekerheid zeggen dat als je em in de andere USB poort van die bracket stopt dat ie dan wel werkt.
In de bios wel alle USB poorten enabled?
Epox8RDA+ XPThorton2000+@3200+ Radeon9800SE@Pro Plextor 12/10/32A 80GB 7200 8MB XPpro
Ik kan je met zekerheid zeggen dat hij het dan ook niet doetOp zaterdag 15 december 2001 14:10 schreef _JGC_ het volgende:
Ehm, wel es naar de pinbezetting van MSI en ECS gekeken? Ik kan je met zekerheid zeggen dat als je em in de andere USB poort van die bracket stopt dat ie dan wel werkt.
Verwijderd
Ik weet uit ervaring dat je soms (weet alleen niet of het met ECS of MSI was) dat je dan de kleurencombinatie moet veranderen. Alles moet je eentje opschuiven (waarvan er 3 naast elkaar zitten),
Je moet gewoon de draden linbks en rechts hetzelfde aansluiten.
dus niet in elkaars spiegelbeeld.
Trouwens,een USB bracket van een Asus bordje werkt ook prima.
dus niet in elkaars spiegelbeeld.
Trouwens,een USB bracket van een Asus bordje werkt ook prima.
Het Ford forum van Europa, www.fordpower.org.uk
Pagina: 1