Toon posts:

gratis adsl fast?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb 2 dagen geleden adsl fast besteld, van basic naar fast dus. Mijn status hiervoor is 2/7, maar vanochtend heb ik al 1024/256 als snelheid. Mxstream medewerker zegt dat er een dummy modem is geplaatst, om de lijnsnelheid te testen, en dat ik daardoor al die snelheid heb...
Ik log echter gewoon in met blabla@basic-blabla
...

Hoe kan dit en hebben meer mensen dit gehad?

• tazzman
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 10:48

tazzman

a real boardmonkey

Bij een dummy modem ga ik toch eerder denken aan een leeg doosje plastic ofzo... :?

Die nick is overigens wel een beetje heiligschennis :P

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

Verwijderd

Topicstarter
/oftopic: geen heiligschennis, maar ehh... eerbied, vooral sinds wat er laatst gebeurd is..

niet dummy met leeg doos natuurlijk, maar dit modem schijnt het normale modem te worden zodra het allemaal getest is ofzo

Verwijderd

lucky bastard ;)
ik heb het bijna 2 weken terug aangevraagd, sta nog steeds op 2/7 en nog steeds op 512/64
Ik kan met user@xs4all-fast-adsl wel inloggen, krijg ook m'n ip toegewezen enzo, maar verder geen verkeer mogelijk, met een traceroute kom ik één hop ver, de xs4all router, maar daarna niks... routering niet goed ofzo... :(

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 15 december 2001 14:13 schreef Operations het volgende:
lucky bastard ;)
ik heb het bijna 2 weken terug aangevraagd, sta nog steeds op 2/7 en nog steeds op 512/64
Ik kan met user@xs4all-fast-adsl wel inloggen, krijg ook m'n ip toegewezen enzo, maar verder geen verkeer mogelijk, met een traceroute kom ik één hop ver, de xs4all router, maar daarna niks... routering niet goed ofzo... :(
Heb je wel een brief van kpn gehad? Die kreeg ik nadat ik dit gepost had in de bus..
Ik log trouwens gewoon met basic in :?

Verwijderd

Login/pass slaat op de provider, niet op KPN. KPN knijpt de lijnen, en als die dus alles al omhooggegooid hebben heb je dus die snelheid :)

Verwijderd

Op zaterdag 15 december 2001 14:17 schreef r1911 het volgende:

[..]

Heb je wel een brief van kpn gehad? Die kreeg ik nadat ik dit gepost had in de bus..
Ik log trouwens gewoon met basic in :?
ja, ik heb op 3 december aangevraagd, 5 december een bevestiging gehad dat het was aangevraagd, met het bericht dat het vanaf 6-12 in werking werd gezet (de omzetting dus) en dat mogelijk de internettoegang tijdelijk onderbroken kon worden.

Verwijderd

KPN net gebeld, de dummy modem schijnt inmiddels geplaatst te zijn, er moet nog wel getest worden waarhschijnlijk (kon hij niet zien).
Ging naar verwachting hoogstens een week nog duren (eerst zei hij 2 weken, en even later 1 weer)...
me houden nog even hoop... hoewel, 't is wel kpn...
Pagina: 1