Toon posts:

quake3 dm_66 bestanden afspelen !!!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
eeuh is er niet ergens eenj programma waarmee je deze bestanden kan afspelen zodat ik ze niet in quake 3 hoef af te spelen ?!?!

• GambitRS
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-06-2013

GambitRS

w00t

eh..... je wil demos afspelen zonder het spel te laden? Een demo file bevat info over wie waar staat, wat doet en in welke map het was, het maakt geen filmpje ofzo. het spel speelt wat er in de demo gebeurt dus na, en dat zie je op je scherm.

MechWarrior || Monsters Game

Verwijderd

Topicstarter
ja dat weet ik wel maar ik was alleen benieuwd of er iets bestond waarmee je dat dus buitenom quake kon doen maar zal wel niet!!

volgens mij is er toch wel een mod voor quake die wat je aan het doen bent meteen in avi opneemt ipv eerst demo en dan cl_avidemo en dan screenshots en dan nog es een keer die screenshots naar avi converten !! weet je misschien welk mod dat is ??

Verwijderd

Die zijn er niet
je kan ze alleen spelen MET quake3
:(
Het laad namelijk de ORGINELE mappen
ect
Ik heb ook zo'n proggie gehad
ik d8 dan kan ik ze ff snel zien
maar je moest QUAKE opstarten
BTW
ik ebn blij dat ik quake 3 zelf heb :) >:)
|:( voor jou
Soz kan je niet helpen

Verwijderd

HOoo BTW

dat laatste wat ik net las van jou post
vanne metteen in AVI zetten
is iets met
/r_sycroniusclients 1?
ofzo
dan zet ie het direct in AVI
zonder eerst aales te veranderen

Verwijderd

d'r is geen mod die dat doet
en het kan ook niet
als je avi wil maken van een demo zul je de demo moeten afspelen met /cl_avidemo 25 [voor 25 fps] en dan alle screens samenvoegen in een avi [met bijv videomach]
btw, zet je res op ongeveer 512 ipv op iets als 800x600

magoed, jammer, q3 demos afspelen heb je gewoon q3 voor nodig EN de mod/map waarin de demo is opgenomen

dm_66 zijn demos van q3 1.30 dus zul je ook eerst de 1.30 patch moeten downloaden
Pagina: 1