Toon posts:

Waarom geen netwerk forum?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
zie subject. Zou voor erg handig kunnen zijn. Zaken als logonscripts/tcp-ip/nt server/enz/enz bespreken, it-ers onder elkaar!

Verwijderd

Ik :r van de manier waarop sommige mensen de twee letter I en T te pas en te onpas gebruiken.
Als IT'ers onder elkaar. Ach gossie...

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 21:54

botoo

💀 too old to die young

Saku, het kan toch makkelijk onde programming? anders blijf je heen en weer klikken.

Wat nou Onno, gevoelige snaar?

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17:26

Jaymz

Keep on moving !

Ik denk dat het aan de ene kant wel een goed idee is.

Probleem met netwerken is dat je dat eigenlijk kan opdelen in Operating systems (server EN werkstation) Hardware (bekabeling, netwerkkaart, wat voor hardware stop ik in m'n server en waarom) Software (configureren zooi, en je "applicaties).

Aan de andere kant, is het bij netwerken wel het geval dat vaak bij problemen of vragen je met meerdere zaken te maken hebt (lees meerdere forums) 't is dan wel makkelijk dat je dat in 1 forum kwijt kan. Aan de andere kant kun je je vraag/opmerking/what so ever gewoon plaatsen in het forum wat op dat moment het beste past, de mensen komen er toch wel.

Bij WW hebben ze twee 'netwerk onderwerpen" Windowze NT en Novell Netware, en het gebeurde vaak genoeg dat vragen over het ene bij het andere gepost werden.

(Ik kom er niet zo vaak meer, als je 5 keer in EEN week moet uitleggen hoe systempolicies werken wordt je een beetje moe. (terwijl je het zelf uit kunt zoeken (als ik het kan, kan jij het ook. En zo ontiegelijk goed ben ik nou ook weer niet, al zou ik het haast wel denken als je vaker op WW komt)

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 21:54

botoo

💀 too old to die young

Jaymz, WW ? wat/waar?
(als je een iets uitgebreider adres hebt, graag)

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

• Onno
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
WW = NepWereld :)
En ze gebruiken een irritant forum.

• TumbleCow
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07-12-2025

TumbleCow

Waarschijnlijkheids elastiekje

dat lijkt me een heel goed idee! :)
ik zit ook regelmatig met het een of ander netwerkprobleem, meestal zal het niet aan de hardware liggen, dus post ik het maar bij de algemene software, maar de mensen daar die hebben het meer over "welk proggie moet ik waarvoor gebruiken", daarbij gaat het nauwelijks om de configuratie van netwerken...
Pagina: 1