Verwijderd

Topicstarter
Hi There,

Ik heb gisteren zo'n piepklein Samsungetje aangeschaft, de SGH-A400. Leuk apparaatje, hoewel ik toch het idee krijg dat ik niet bij de doelgroep van dit dingetje hoor (me being Male:o)
Ik zoek er software voor. Ik zou graag mijn de schedule/contacts in dat ding willen synch'en met OutlookXP.
Samsung heeft software; EasyGSM. Ziet er wat knullig uit, en ik krijg het niet aan de praat over IrDa (mobile is not responding zegt ie.) terwijl de a400 ondersteund zou moeten worden. Andere sync-software (FusionPhone) ondersteund dit telefoontje niet, maar geeft wel aan dat er een SGH-A400 gevonden is; de telefoon "respond" dus wel degelijk.
Ik heb irDa4win2k geinstalleerd om de IrDa poort naar een Com poort te mappen (hoewel ik winXP draai, geen win2k).
Heeft iemand hier al ervaring mee? (ik weet het.. gaat wat ver :?) Of heeft iemand ervaring met het maken van software voor GSM's? Met wat tips kan ik zelf wat in elkaar proberen te zetten.

• The System
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09-03 11:37
schijnt inderdaad een vrouwentelefoon te zijn...

wou hem ook halen .. maja dan maar een ander merk

• arnoman
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13-03 20:45
nee sorry, geen idee

• Thefirstikke
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Ik heb exact hetzelfde probleem, maar dan met een Samsung SGH-A100. EasyGSM vind geen telefoon, of het programma crasht :'(

Verwijderd

Topicstarter
Ik denk dat ik maar naar de winkel ga voor een ander. Tis echt niks (voor mij). :r
Argh!!
Wat nu?
Nokia 8310 (met ongeveer 200 bijbetaling) of Ericsson T39m (zonder bijbetaling denk ik).
Kiezen tussen een radio van 200 piek en bluetooth voor niks zeg maar.
Heeft iemand toevallig al ge-GPRSed met een T39 en Ben-abbo?

• Thefirstikke
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
* Thefirstikke is anders heel erg blij met z'n stijlvolle A100 :)

Maar die A400 is en blijft een vrouwen telefoon he :P
Ik zou voor de ericsson gaan, de 8310 ziet er iets te veel uit als speelgoed... :)
Pagina: 1