Verwijderd
Het password van mijn broertjes, De Boertjes,
is tweemaal ongeldig verklaart. Bij het opvragen van het wachtwoord krijg je te lezen dat er op je email adres geen users zijn geregistreerd. Dat is helaas niet meer goedgekomen. Vandaar nu dus deze naam. Ik weet ook niet wie dat eventueel kan herstellen.
is tweemaal ongeldig verklaart. Bij het opvragen van het wachtwoord krijg je te lezen dat er op je email adres geen users zijn geregistreerd. Dat is helaas niet meer goedgekomen. Vandaar nu dus deze naam. Ik weet ook niet wie dat eventueel kan herstellen.
Hey! Dat heb ik ook al gehad! Vandaar die _ achter mijn nick!
Wat is er aan de hand met dat #$#%#@@ forum??
Wat is er aan de hand met dat #$#%#@@ forum??
Hier stond achterhaalde informatie…
ik had dat laatst ook, toen kon ik ook geen posts meer editten.
na een uurtje ofzo deed ie het toen opeens weer.
na een uurtje ofzo deed ie het toen opeens weer.
Niet?
[Specs]
ja das leuk en aardig, maar ik wil toch echt mijn account met mijn eigen nick en mijn eigen (600+) posts weer terug, dus femme (of iig een van jullie admins) als ik nou
heeeeeeeeeeeeeeeeel lief kijk
, kunnen jullie me dan ff een tijdelijk paswoord geven zodat ik die weer kan veranderen, mail me svp even op <A HREF="mailto:briefpost@hotmail.com">briefpost@hotmail.com</A>
ikwilweerinloggenalszion is toch een topnick? zo krijg je tenminste niet te veel commentaar waar je nick in voorkomt 
misschien zou je er zelfs ikwilweerinloggenalszionenalsdatnietgaatwordikheelverdrietigof.......
botto steunt Zion's quest4rehabilitation
misschien zou je er zelfs ikwilweerinloggenalszionenalsdatnietgaatwordikheelverdrietigof.......
botto steunt Zion's quest4rehabilitation
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
Er zijn een paar user records kwijtgeraakt (stuk of 300
).
Gewoon opnieuw reggen.
Gewoon opnieuw reggen.
Verwijderd
Ehhh ikk heb een beetje hetzelfde probleem als ikwilweerinloggenalszion alleen bij mij is het probleem ikwilweerinloggenalsJur niet dat ik al zoveel postings heb geplaatst maar ja het is een beetje een gevoelskwestie weet je,dus lieve Admins......
Jur:jur@post.com
Jur:jur@post.com
Verwijderd
Niet dat ik mijn account kwijt ben, maar:
<H2> BACKUPS??
WAT IS DAT DAN? </H2>
Greetingz
Joey
- Elke dag zat is ook een geregeld leven -
<H2> BACKUPS??
WAT IS DAT DAN? </H2>
Greetingz
Joey
- Elke dag zat is ook een geregeld leven -
Verwijderd
Hoe komt het dan dat als ik Nielsonline wil reggen dat niet kan omdat die al geregged is... er zijn dus nog restjes.. als je die troep ff van de server mikt kunnen we allemaal weer onze oude vertrouwde nick gebruiken..
Verwijderd
Bah, mijn profile is ook zoek
, en kan niet met dezelfde naam weer registreren. (dus nu Onno met alt+255 erachter)
Ik zou het ook erg leuk vinden als ik mijn oude profile weer zou kunnen gebruiken.
Ik zou het ook erg leuk vinden als ik mijn oude profile weer zou kunnen gebruiken.
Ik heb altijd backups van de laatste 7 dagen. Het is alleen nogal lastig om 1 tabel terug te zetten. Maar als je loginnaam dus niet meer bestaat zou je gewoon weer onder die naam moeten kunnen reggen.
Verwijderd
Ja, da's hartstikke leuk, maar het probleem is nou juist dat mijn oude naam bij het inloggen _niet_ bestaat (zie mijn profile...), maar bij het registreren op de een of andere manier _wel_.
Dan begint ie te zeuren dat ik een naam heb gekozen die al in gebruik is.
Dan begint ie te zeuren dat ik een naam heb gekozen die al in gebruik is.
Verwijderd
Nou het is half gelukt Jur is nu known as Jurr (who cares) 
Kan er natuurlijk ook TAFFKAJ van maken(The Akelige Freak Formely Known As Jur). wel ff op de uitspraak letten
Kan er natuurlijk ook TAFFKAJ van maken(The Akelige Freak Formely Known As Jur). wel ff op de uitspraak letten
Verwijderd
Same here !
Oude username bestaat schijnbaar nog wel, maarruh password accepteertie niet, en mailen wil ook niet lukken . .
Naja, tis nie anders.
/me begint er aan gewend te raken
Oude username bestaat schijnbaar nog wel, maarruh password accepteertie niet, en mailen wil ook niet lukken . .
Naja, tis nie anders.
/me begint er aan gewend te raken
Aah, het probleem is dus dat een paar files 0 bytes groot zijn omdat de harddisk vol was. Waarschijnlijk zijn dit files van users die net tijdens de crash hier op het forum aan het posten waren.
De files zijn leeg dus het is niet mogelijk om te herstellen wat er in staat. Oplossing: usernames trashen en weer opnieuw reggen.
De files zijn leeg dus het is niet mogelijk om te herstellen wat er in staat. Oplossing: usernames trashen en weer opnieuw reggen.
Verwijderd
Je kunt toch alle bestanden die nu 0 bytes zijn terugzetten uit een backup?
En zo niet: trashen die zooi!
En zo niet: trashen die zooi!
Verwijderd
Femme, kun je "DeBoertjes" en "De Boertjes" dan ff weggooien, dan kan ik deze tenminste weer opnieuw reggen. Want nu schijnen die namen nog steeds te staan registreert zonder dat ik ze kan gebruiken.
Verwijderd
Same here. Kan ook niet reggen. Please trash my user record. (niet dees dus maar 'Hans')
Thanks!
Feit blijft dat ofwel die server bij RuckSpees ofwel UBB riekt als een dolle stier. Wat een gelazer!
(edited 29-02-2000).]
Thanks!
Feit blijft dat ofwel die server bij RuckSpees ofwel UBB riekt als een dolle stier. Wat een gelazer!
(edited 29-02-2000).]
Hmm. Ik heb me nu opnieuw geregistreerd, maar het staat toch wel stom.
Total posts: 2
All posts by this registered user: een hele lijst.
Total posts: 2
All posts by this registered user: een hele lijst.
Pagina: 1