Silent Hill 2 RuleZ!?!?!

Pagina: 1
Acties:

• Oozie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 03-07-2025
Hee, mensen...
vorige week heeft mijn jongste broertje (13) het spel Silent Hill 2 gekocht voor de PSX 2. Ik weet niet wat het spel heeft, maar het is fucking creepy! Damn, Silent Hill 1 voor de PSX was al goed, maar deze versie schopt echt KONT! Zijn er nog meer liefhebbers hiero?

If you see me running, try to catch up

• Ares
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 08-11-2024
Ik ben zelf niet echt een liefhebber van het genre, maar ik ken enkele zwaar verslaafde mensen....

13? Niet een beetje jong? Maar goed zal ie zelf wel in kunnen schatten.

Ik vind het verder wel een goed spel, alleen beetje te veel mist, en niet mijn genre, ik speel liever Wipeout (WAAR blijft Fusion????)/Jak & Daxter/etc...

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:17
Het is PS2 niet PSX 2 :P
Op zaterdag 15 december 2001 09:05 schreef Ares het volgende:

13? Niet een beetje jong? Maar goed zal ie zelf wel in kunnen schatten.
Wat maakt dat nou uit :? Ik ben 14 en ik speel alle spellen hoor :) En er is nog geeneen spel waar ik maandenlang nachtmerries van heb gehad :)

The devil is in the details.

Verwijderd

Silent Hill 2 is idd erg creepy en ziet er retestrak uit (let maar eens op het korrelig effect dat ze over de beelden gooien). Maar ik vond het al snel saai worden.
Verdieping na verdieping afspeuren, kamer na kamer, en heb je uiteindelijk wat je nodig hebt en kun je verder... moet je nog een gebouw gaan uitpluizen! -_-..

Leveldesign is ook anders, ben toen maar gestopt want ik zag de bui al hangen, net als met deel 1.

• Virgil
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 24-01 19:10

Virgil

We're not alone

Neh, man, silent hill kicks arse. alleen moet ik nog een ps2 kopen voor dat spel :).
Zwaar meesterlijk gewoon. Heb SH 1 al meer als 20 keer uitgespeeld. Was rete cool toen die aliens die harry op gingen halen man. Hoop dat er nu weer wrede eindes zijn in sh2.

Ik was heel, heeeel vroeger SeRRveR

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Of bedoel je de GBA versie??
Is er namelijk ook, maar alleen in JAP als ik me niet vergis :)

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

• AIKANE
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18-03-2025

AIKANE

Grrrrr

Op zaterdag 15 december 2001 12:02 schreef jimius het volgende:
Silent Hill 2 is idd erg creepy en ziet er retestrak uit (let maar eens op het korrelig effect dat ze over de beelden gooien). Maar ik vond het al snel saai worden.
Verdieping na verdieping afspeuren, kamer na kamer, en heb je uiteindelijk wat je nodig hebt en kun je verder... moet je nog een gebouw gaan uitpluizen! -_-..

Leveldesign is ook anders, ben toen maar gestopt want ik zag de bui al hangen, net als met deel 1.
Als je silent Hill saai vind moet je eens Devil May Cry spelen, dan wil je echt geen ander spel meer!!! Das pas kicke!!!

What the heart requires may never be understood by the mind!

Pagina: 1