Ik heb ongeveer zelfde systeem (geloof ik)
asus ava266. 2* 256 mb ddr. athlon 1500+ XP
En ook ik heb problemen met geheugen.
Toen ik deze componenten ongeveer een maandje geleden aanschafte bleek (na veel uitzoeken) dat 1 van de twee modules kapot waren, het zijn niet 2 dezelfde modules..Terwijl ik ze wel allebei gewoon bij gistron heb besteld.
Heb toen met docmem getest, en kwam er toen dus achter. dat 1 van de modules kapot was. Opgestuurt dus, en keurig binnen 3 dagen een nieuwe module thuisgekregen (precies zelfde merk ook). Eerst getest weer, en er bleken geen fouten te zijn. Maar nu... is er WEER 1 van de modules kapot, en het blijkt weer dat ene soort te zijn wat toen ook kapot was... Ik weet ook niet precies wat dit wil zeggen, maar het lijkt me erg vreemd dat deze module het zomaar begeeft....
Ps: De ene module is ook hoger dan de andere, kan dat er iets mee te maken hebben?
mm, ik geef geen antwoord op je vraag hiermee, maar laat je even weten dat ik ook met dat memory zit te prutsen...
Ik zit dus echt te twijfelen of ik zal vragen of ze precies de module op kunnen sturen die er al in zit, en niet die ik terugstuur....