Ik moet me even inhouden want ik heb zojuist afscheid moeten nemen van mij XP1800+... na het uitvoeren van mijn Vmod op mijn Epox 8KHA+ heb ik even heerlijk gedraaid op 12.5*140Mhz@1.95v... 1.75Ghz... even een paar benchies... als eertse SiSoft Sandra multimedia, een verbluffende score van 11200 it/s

, toen wou ik m'n koetje even benchen. Dit resulteerde in een vastloper. Reboot. Voltage op 2.05. weer proberen. vastloper. daarna heb ik niks meer van m'n XP vernomen. het ledje op m'n mobo gaf C3 aan, dit is de derde stap in post process, en heeft als betekenis: Decompressing BIOS to DRAM. alles eruit gehaald een dimmetje, zonder videokaart... nog steeds bleef het mobo bij c3 hangen... ander dimmetje, same problem. ander mobo, pci videokaart, 1*32mb dimm... niks
Ikheb gedacht om mijn garantie proberen te claimen maar proc. is unlocked, dus dat zal meer gaan...
Na jaren met een k6-2 te zijn opgescheept heeft mijn nieuwe systeem het al na 21 dagen exact begeven... ik moet nu 2 weken wachten op m'n salaris maar reken maar dat er een XP1900+ of hoger komt...
ter info: hoogste gemete temp tijdens vcore op 2.05 was 46 graden...
pfff het was me het avondje wel...