Toon posts:

Radeon 8500 problemen.

Pagina: 1
Acties:
  • 33 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb vandaag een club3D Radeon 8500 gekocht (ik was het wachten moe op ATI) Ik heb de kaart geinstaleerd en alles ging prima. Wat demo's van ati gedownload om even te kijken en bij de demo Nature halverwege viel het beeld uit. Niets meer. Op de monitor kwam de melding
Monitor is in Power Save Mode
Activate using PC

Wat ik ook deed. Welke toets ik ook aanraakte de melding bleef en ik had geen beeld.

De hele handel met mijn oude kaart weer opgestart en ik had gewoon beeld. Daarna nog een keer geprobeert met de nieuwe kaart. Zelfde liedje.

Zou de kaart zijn overleden?
Wat zou er aan de hand kunnen zijn ??

• rvanlooijen
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-06-2021
Heb al eerder een topic van iemand gelezen die zn 3dmark ook nie an de praat kreeg (gloof ook bij die nature scene).

Hij had er echter ook last van in Ut en na driver update was dit dus verholpen. Misschien voor jouw ook een optie? Anders zou ik het niet weten..., maar is iig al wel eerder voorgekomen.

Verwijderd

Topicstarter
Wat is een UT? en als je geen enkel beeld meer hebt hoe kan je dan alsnog je kaart herstellen?

• KeRsTmAnNeKe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21-08 17:26
een UT is Unreal Tournament... =game

Verwijderd

Probeer gewoon je drivers te updaten vlak nadat je je PC aan hebt gezet. Dus niet eerst stressen totdat je beeld wegvalt natuurlijk!

Verwijderd

[topic=331191/1/50]
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.