Toon posts:

Gefeliciteerd van een junk

Pagina: 1
Acties:
  • 103 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Namelijk een tweakers.net junk.
Volgens mij ben ik julie eerste verslaafde van deze geweldige site,of zijn er soms nog meer tweaker.net verslaafden.

Animal-X

Verwijderd

add me to that list.

Verwijderd

Dus niet he, want als dat zo was dan had je het Tweakotine artikel wel gelezen, en dan wist je dat er honderden mensen gek worden als Tweakers.net down is.

• RubZie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 30-11-2024
Je bent bij lange na uiteraard niet de eerste, dat moge duidelijk zijn..
Trouwens je bent ook zeker nietv de laatste, dasook duidelijk... :D

ps: zo verslaafd ben je nog niet, na zoveel poosts... ;) Ik ben trouwens negatief versclaafd, maar dat terzijde... :)

Usarchy: nieuws over usability en online marketing

Verwijderd

negatief verslaafd zijn.....
das niet best....
ik ben positief verslaafd aan T-net.

dat wil zeggen, een jaartje geleden al, ik denk een week geleden ik zal weer eens kijken daaro....ben ik mijn password kwijt....damn

ben weer een junior..HEHE

• Evert
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
RubZie -> Verslaafdheid kun je niet aflezen aan het aantal posts dat iemand gedaan heeft. Er lopen hier volgens mij HEEL veel mensen rond die veel lezen en weinig posten en die zijn dus ook gewoon verslaafd.

En sommige mensen posten te veel en krijgen ze een negatief aantal posts ;), maar dat terzijde.

• Cyberdeck
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07-01-2024

Cyberdeck

bizar

Wat ik grappig vind is dat ik in het begin verslaafd was aan de nieuws tweaker gedeelte terwijl ik nu veel meer kom bij de forums en die driver nieuwtjes heel vluchtig doorlees. Komt waarschijnlijk ook omdat ik op dit moment niet veel tijd meer heb.

Femme je kunt me moderator af maken tenzij je 1 keer per week een paar uurtjes modderen genoeg vindt.

• RubZie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 30-11-2024
Evert> wel een beetje denk ik, mensen die hier teveel komen (lees: ikke ook) posten vaak meer dan goed voor ze (en hun telefoonrek :() is...
En dat neg aantal posts...ach, Jorma he! :D

Usarchy: nieuws over usability en online marketing

• Evert
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Ok, misschien een beetje, maar de mensen in mijn omgeving zeggen dat ik verslaafd ben (zal dan ook wel waar zijn), en ik heb nou toch niet echt een record aantal posts.
Pagina: 1