Man doe niet zo moeilijk.
Nu weet ik weer waarom ik al maanden niet meer post op dit forum...Iedereen weet het altijd beter als een ander en roept alleen maar faq of search of meuktracker
Nu weet ik weer waarom ik al maanden niet meer post op dit forum...Iedereen weet het altijd beter als een ander en roept alleen maar faq of search of meuktracker
Verwijderd
?
Het is niet mijn bedoeling om moeilijk te doen. Feit is gewoon dat voor dit soort zaken de meuktracker bedoeld is.
Niet omdat ik jou wil pesten, maar omdat anders morgen dit forum vol staat met alle nieuwe software meldingen.
Overigens ben ik gewoon mede-user dus je kunt me gewoon negeren hoor.
Het is niet mijn bedoeling om moeilijk te doen. Feit is gewoon dat voor dit soort zaken de meuktracker bedoeld is.
Niet omdat ik jou wil pesten, maar omdat anders morgen dit forum vol staat met alle nieuwe software meldingen.
Overigens ben ik gewoon mede-user dus je kunt me gewoon negeren hoor.
ja ik vind dat je wel een beetje gelijk hebt hoor...Op zaterdag 15 december 2001 01:05 schreef taco_zip het volgende:
Man doe niet zo moeilijk.
er komen steeds meer regeltjes en dingen die niet mogen....
lijkt Nederland wel
Verwijderd
[topic=350654/1/25]
zulke dingen worden hier blijkbaar niet op prijs gesteld, je zal moeten wachten tot de meuktracker ze ook heeft over een paar dagen...
zulke dingen worden hier blijkbaar niet op prijs gesteld, je zal moeten wachten tot de meuktracker ze ook heeft over een paar dagen...
ach de moderators moeten ook wat doen he....Op zaterdag 15 december 2001 01:14 schreef Koeschaap het volgende:
[topic=350654/1/25]
net als de politie
beetje rondkijken af en toe iemand op de vingers tikken..
en ondertussen dezelfde fouten maken
( beetje teveel Peter R de Vries gekeken
Wat ik probeer duidelijk te maken is dat bij iedere post er iemand iets roept in de zin van "die post was hier niet nodig geweest want..."
Ik heb al maanden niet meer gepost. Voor die tijd was ik best fanatiek maar wat ik net noemde was de reden dat ik ging walgen van dit forum. Iedereen riep "slotje" of dat soort teksten en dat wekt alleen maar irritatie. Het is aan de moderators om de users op hun fouten te wijzen en niet aan de gebruikers
Nu post ik voor het eerst sinds tijden en er lijkt niets veranderd te zijn..op die manier hoeft het niet van mij.
Ik wil mn kennis etc graag delen maar alleen als dat op prijs wordt gesteld.
Ik heb al maanden niet meer gepost. Voor die tijd was ik best fanatiek maar wat ik net noemde was de reden dat ik ging walgen van dit forum. Iedereen riep "slotje" of dat soort teksten en dat wekt alleen maar irritatie. Het is aan de moderators om de users op hun fouten te wijzen en niet aan de gebruikers
Nu post ik voor het eerst sinds tijden en er lijkt niets veranderd te zijn..op die manier hoeft het niet van mij.
nou uh.. ik wist het anders nog nie hoor 
straks maar ff dllen
straks maar ff dllen
9x Jinko 420Wp = 3780wp - Zuid 35
you go girl!Op zaterdag 15 december 2001 01:17 schreef taco_zip het volgende:
Wat ik probeer duidelijk te maken is dat bij iedere post er iemand iets roept in de zin van "die post was hier niet nodig geweest want..."
( trouwens? met je been uit het verkeerde bed gestapt ? )
Verwijderd
Imo valt dat best wel mee. Als jij een topic post en er reageert 1 persoon met 'die hoort hier niet' en 10 denken met jou mee dan lijkt het mij nog steeds een zinvol resultaat voor jou.Wat ik probeer duidelijk te maken is dat bij iedere post er iemand iets roept in de zin van "die post was hier niet nodig geweest want..."
Laten we even reëel zijn, dit forum is _erg_ groot en als iedereen alles zomaar ergens gaat lopen posten hebben we binnen de kortst mogelijke tijd chaos.
'De maatschappij, dat ben jij'Het is aan de moderators om de users op hun fouten te wijzen en niet aan de gebruikers
Ik heb in 'mijn internetcarriere' inmiddels meer dan 4 'thuishavens' naar god zien helpen door ignorant users die weigeren de regels door te lezen en zelf wat moeite te doen. GoT handhaaft nog steeds een redelijk niveau en dat is mede dankzij het feit dat users elkaar ook op zaken wijzen. (let wel, ik zeg hiermee niet dat jij een ignorant user bent).
Het was niet m'n bedoeling je weg te jagen. Ik vind echter wel dat je de zaken in het juiste perspectief moet zien. Er zit nog steeds erg veel kennis op GoT. Zouden users de sociale controle totaal laten vervallen dan loop je de kans dat juist die mensen vertrekken, iets wat doodzonde zou zijn. 'slotje' roepen vind ik zelf ook irri, dit is echter imo duidelijk iets anders dan dat.Nu post ik voor het eerst sinds tijden en er lijkt niets veranderd te zijn..op die manier hoeft het niet van mij.
Je kunt niet verwachten dat iedereen bij dit soort posts op z'n knieen zal vallen en halleluja roepen. Het feit dat ik hier de zeikerd uit hang wil overigens niet betekenen dat niemand jouw post op prijs stelt.Ik wil mn kennis etc graag delen maar alleen als dat op prijs wordt gesteld.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()