FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
Verwijderd
De vorige keer dat er een onderzoekje was op T.net werd van te voren aangekondigd . . .
Wie weet hier meer van ????
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
Wel hele harde cash dit onderzoekje, of niet?
De resultaten an dat onderzoek krijg ik ook, maar ik weet niet of ik ze mag publiceren.
Dit gaat trouwens allemaal via WebAds.
maar ik denk tweakers helpen doen we graag dus hebben we maar alles netjes ingevuld
AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD
Ik vertrouw dit soort onderzoeken niet helemaal; het minst erge dat kan gebeuren is dat er straks een hele zooi junk-mail in je box valt. Zaken als inkomen en koopgewoonten zijn zeer interessant voor onderzoeksbureaus en veel geld waard. Het verkopen van dit soort gegevens is big business. Ik vind het dan ook een slechte zaak dat dit soort dingen niet anoniem kunnen, ik maak zelf wel uit aan wie ik mijn E-mail adres geef.
Femme (en de rest van het team), ik weet niet of je invloed uit kunt oefenen op dit soort enquetes maar de gegevens die hier verzameld worden zijn *heel veel* geld waard. En of het ten goede komt aan je bezoekers vraag ik mij af. Of het moet zijn dat je zoveel geld aan de enquete overhoud dat een server bij een NL-hostingprovider kunt financieren. Dat is op zich geen slechte zaak, maar laat het niet ten koste gaan van de priviacy van de bezoekers. Dat kost je op de lange termijn je goede naam.
Smakkie (die ook echt wel weet dat als Multiscope *echt* wil, ze toch wel aan zijn E-mail adres komen)
S@S.com bijv. lekker kort en niet bestaand en geen spam in m'n mailbox
Niet?
[Specs]
Verwijderd
Volgende keer ff aankondigen Femme, want ik vertrouwde het ook niet helemaal...
Die truc werkt idd wel goed; iets te goed...
Het door jou opgegeven Email adres komt terecht in de database van de site en wordt bij de eerstvolgende spambeurt gebruikt. Het mailtje zal bouncen, want het adres bestaat niet. Wanneer de spammer het Emailtje verstuurt via de eigen mailserver is het "boontje komt om z'n loontje"
Maar...als de spammer een open relay host gebruikt (zoals zo vaak gebeurt) bounced het mailtje terug naar de deze open relay host...die het weer bounced omdat hij het niet kent...en het weer terugkrijgt...en...
Gevolg: mailhost over de zeik (moeten ze de zaak maar beter afsluiten) en een boel mailtjes die rond blijven bouncen en veel traffic genereren.
Echt fijn is het allemaal niet. Het werkt wel voor *jou* maar anderen kunnen er ook last van krijgen.
Smakkie (die denkt dat zijn verhaal voor 90% wel klopt)
Verwijderd
Step into the shadow. Forty six and two are just ahead of me ...
Kan de amerikaanse regering niet een trash-adres maken ofzo.. voor dit soort gelegenheden erg handig. trash@trash.gov ofzo
Homepage | Me @ T.net | Having fun @ Procurios | Collega's gezocht: Webontwikkelaar PHP
Het gaat me gewoon om het idee, dat dergelijke enquetes nooit echt anoniem zijn...
ik vind de suggestie van info@webads.nl wel een goeie trouwens......
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
Verwijderd
Hoe vaak bezoekt u deze site per maand? 150 x
Hoe lang duurt een gem. bezoek? 40 min.
E-mail Adres? mailto:cyberjunk86@tweakers.org
helpdesk@chello.nl : ze heben toch zat tijd over...
Resistance is futile (If < 1 Ohm)
Verwijderd
Speciaal voor T.net heb ik een _paar_ gegevens ingevuld maar principieel
/me heeft een jaar of twee geleden een donatie gedaan aan e.o.a. obscure organisatie
Vandaar dat dit soort organisaties post op kan blijven sturen, dat tientje wat je stuurt vullen ze lekker aan met de waarde van je gegevens. Nogmaals
Webads (die betalen hier dikke cash voor aan dat bedrijf) zal resultaten krijgen als: xx% van de bezoekers die vaker dan 2 keer per maand op Tweakers.net komen verdient meer dan 4000 gulden in de maand... Daar hebben ze wat aan. Multiscope gaat jou echt niet zitten spammen hoor! Die zijn gewoon een echt marktonderzoekburo en daar zijn heeeel veel wette voor. Geloof me, ik heb 3 jaar als enqueteur en codeur gewerkt, I know...
Verder zeg je t zelf al, een of andere obscure site... DUH! Zo kan ik ook klioŽs spam binnenhalen ja.
Criteria = alles.
No trees were killed in the sending of this message. However a large number of electrons were terribly inconvenienced.
10-08-1999 - 10-08-2022, 23 jaar zion @ Tweakers.net
systeem
1x should be efficient.
10-08-1999 - 10-08-2022, 23 jaar zion @ Tweakers.net
systeem
Verwijderd
Wel ideaal :-)