Hoe kan je die nickname kleuren maken voor bijv RTCW. Je weet wel die namen met allerlei verschillende kleuren? Dit is misschien al een paar keer eerder langs gekomen. Maar wist niet welke woorden ik bij de search moest gebruiken.
Het is inderdaad al een keer langsgekomen.
Maar even kort, kan je doen met de quake3 editor voor namen. (Ik weet nog steeds niet hoe dat progje heet, was in het vorige topic hierover ook al het geval
)
Maar even kort, kan je doen met de quake3 editor voor namen. (Ik weet nog steeds niet hoe dat progje heet, was in het vorige topic hierover ook al het geval
Si vis pacem, para bellum
Dat doe je toch met: <font color=[insert color here]>BL@@T</font color>
Als ik het goed heb tenminste.
Als ik het goed heb tenminste.
Hij weet niet hoe de search werkt, denk je dat dat hem wel lukt? (trouwens, die code verkrijg je toch, door die tool)
Sim-Pel
Nosfer@tu's Page kan je namebuilder downloaden.
Kleuren doe je met ^1 tot en met ^9
namebuilder is makkelijker en hoef je niet alle kleuren te proberen, die zie je dan gewoon.
Nosfer@tu's Page kan je namebuilder downloaden.
Kleuren doe je met ^1 tot en met ^9
namebuilder is makkelijker en hoef je niet alle kleuren te proberen, die zie je dan gewoon.
Ik heb ook ff geprobeerd een antwoord te vinden in de search, maar het enige wat ik hierover kan vinden dat gaat over de moderators hier.Op vrijdag 14 december 2001 23:56 schreef Mohy het volgende:
Hij weet niet hoe de search werkt, denk je dat dat hem wel lukt? (trouwens, die code verkrijg je toch, door die tool)
Ik denk wel dat dit een terecht topic is.
Inderdaad: FFOp zaterdag 15 december 2001 00:01 schreef bazs2000 het volgende:
[..]
Ik heb ook ff geprobeerd een antwoord te vinden in de search, maar het enige wat ik hierover kan vinden dat gaat over de moderators hier.
Ik denk wel dat dit een terecht topic is.
Spam alert.Op zaterdag 15 december 2001 00:10 schreef Nosfer@tu het volgende:
Yep en naast de namebuilder heb ik nog wat meer scripts daar staan.
Tjek it
[Nosfer@tu]
Er komen toch geen MP-cheats bij he?
Dat zou lame zijn.
Gatverdamme. Het _IS_ al zo erg met die nicknames. In CS bijvoorbeeld. Met van die belachelijke l33t shit, symbolen en leestekens erin... Als je iets tegen iemand wil zeggen moet je eerst twee minuten studeren om zijn nickname te ontcijferen

En nu ook nog kleuren
En nu ook nog kleuren
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
Dit topic bedoelde ik
[topic=302562]
(niet dat het er nog toe doet
[topic=302562]
(niet dat het er nog toe doet
Verwijderd
^1 is rood
^2 is groen
^3 is geel
^4 is blauw
^5 is magneta (rose)