Toon posts:

[OC]200FSB @ KR7A-R

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://users.pandora.be/JCviggen/200FSB.JPG

wel mega trage memory timings ... zwakke memory bench, zeker op 1 GHz CPU speed. De ABIT BIOS laat maximaal 200 toe ... anders kon hij nog wel hoger. Dit is dus 1/4 PCI divider guyz ... op 200 FSB kreeg ik eerst een freeze, maar na m'n NIC te hebben verwijderd liep hij prima.
Op 5x multiplier was de hoogste FSB op MAX memory timings 175 FSB. Welk geheugen maakt niet uit, mobo wil niet meer. Een I/O en DDR voltage mod gaat hier hopelijk nog wat verbeteren

JCviggen

Verwijderd

dees is met een vapochill gekoeld?

Verwijderd

Ha, nu doe je je naam weer eer aan.
Top , een hoge FSB, maar hoe snel is dit board in bench CPU
(Sisoft) in vergelijking met de andere boarden die je getest hebt (als je een normale 1/2/4 draait)maximaal geO.C`t
TOM

• JeroenT
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-04 14:37

JeroenT

hoi!

Lekker 200 FSB :P haalde mijn mobo dat maar :(

dan liep deze p3 op 1503 mhz :P

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 15 december 2001 00:33 schreef a.p.versteeg het volgende:
Ha, nu doe je je naam weer eer aan.
Top , een hoge FSB, maar hoe snel is dit board in bench CPU
(Sisoft) in vergelijking met de andere boarden die je getest hebt (als je een normale 1/2/4 draait)maximaal geO.C`t
TOM
SiSoft CPU bench en zo maakt geen zak uit ... memory scores waren laag met deze Duron.
Met m'n XP haalde ik op 165 FSB ongeveer dezelfde score als op 174 FSB op m'n KG7... maar ik moet alle settings nog uitpluizen ;)
Na nieuwjaar als ik terug ben uit rusland (m'n vriendin woont daar :() ga ik wat 3D marken ;) Ati RD8500 aanschaffen waarschijnlijk

nog een vraag : waarom draai je maar 155 FSB meer ??

Verwijderd

Op zaterdag 15 december 2001 00:54 schreef DuronDude het volgende:

[..]

SiSoft CPU bench en zo maakt geen zak uit ... memory scores waren laag met deze Duron.
Met m'n XP haalde ik op 165 FSB ongeveer dezelfde score als op 174 FSB op m'n KG7... maar ik moet alle settings nog uitpluizen ;)
Na nieuwjaar als ik terug ben uit rusland (m'n vriendin woont daar :() ga ik wat 3D marken ;) Ati RD8500 aanschaffen waarschijnlijk

nog een vraag : waarom draai je maar 155 FSB meer ??
>:) wacht af en gij zult het zien binnenkort >:)

• Demo
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14-05 12:15

Demo

Probleemschietende Tovenaar

Modden dat bord! Ga voor het nieuwe wereldrecord 3DMark2001!!!

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done

Pagina: 1