Waarom krijg ik als ik wil modereren alleen de ongemodereerde reacties te zien en niet alle reacties?????
Verwijderd
Als je alle reacties wilt zien moet je in de adresbalk &s=1 tikken en dan de andere &s=x
(waar x voor een willekeurig getal staat) weghalen. Volgens mij komen dan alle reacties op jou naam te staan, dus of het handig is? Zodirect krijg jij gezeur omdat degene voor je een beetje vreemd gemodereerd heeft.
(waar x voor een willekeurig getal staat) weghalen. Volgens mij komen dan alle reacties op jou naam te staan, dus of het handig is? Zodirect krijg jij gezeur omdat degene voor je een beetje vreemd gemodereerd heeft.
Het is toch de bedoeling dat we elkaar ook controleren op fouten?? Om gewoon alleen de ungemodereerde te doen kan wel lekker snel zijn maar als je zo nu en dan ook nog eens naar de algemodereerde kijkt dan kunnen daar fouten uitgehaald worden aangezien het altijd makkelijker is een beoordeling te beoordelen dan de eerste keer een beoordeling te geven. Daarmee zal juist gez**k van gebruikers afnemen aangezien er meerdere mensen naar alle reacties kijken.
Zolang er nog steeds een backlog bestaat op het aantal te modereren postings lijkt me het belangrijkste dat eerst de postings worden gemodereerd die nog gedaan moeten worden.