[CM][WC]Hijs af + plaatjes (modemers: 14x100kb+)

Pagina: 1
Acties:

• Cloontje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21-04 09:38

Cloontje

Tea. Earl Grey. Hot.

Topicstarter
Hehehhehe, Ok hij niet af maar hijs bijna af dan. Nog wat prutesn met de kabels en een lichtje en done. Hier dus een kort verslag van mijn avontuur, Casemodding en Waterkoeling, die afgelopen zomer begon.

Op een dag in de zomer had ik waterkoeling gekocht van een medetweaker, die teven moderator is van de HK (Grrrrrene).

Blij thuis gekomen met het setje gelijk ermee bezig en testen buiten in de zon, en pa maar kieken.

Toen ik de eerste keer alles aansloot waren er al problemen, die ik hiermee heb opgelost en die mensen dus ook wel herinneren.

Afbeeldingslocatie: http://picserv.mediamonks.net/pics/ETMRPPRMHHE
Afbeeldingslocatie: http://picserv.mediamonks.net/pics/EOETPPRMHHE

Maar dat werkte niet, dus toen kwam mijn destuctieve kniptang eropaf en modded het ff goed fout (maar het werkt wel :) )

Afbeeldingslocatie: http://picserv.mediamonks.net/pics/ERPOPPRMHHE
Afbeeldingslocatie: http://picserv.mediamonks.net/pics/EESOPPRMHHE
Afbeeldingslocatie: http://picserv.mediamonks.net/pics/EHPPPPRMHHE
Afbeeldingslocatie: http://picserv.mediamonks.net/pics/EOMPPPRMHHE

Het resultaat vette lekkages dode durons en kapote 3d kaarten. Mwa kan gebeuren he.
Na wat fixen enzo deed het weer allemaal perfect. Ik durfde nu eindelijk naar een lanparty met mijn waterkoeling. En dat deed ik dan ook, en ik werd gelijk de zenuwpees genoemd waarom? Hierom:

Afbeeldingslocatie: http://picserv.mediamonks.net/pics/EREMPPRMHHE

Nu eindelijk naar veel gemier en gekloot en een digicam, eindelijk fotos van mijn case die dus 90% klaar is. In volle glorie, gemaakt door een Uber-n00b en tevens een nu weekelijks kijker van klus programmas op tv. Is het dit geworden met mijn twee linker handen gemaakt.

Afbeeldingslocatie: http://picserv.mediamonks.net/pics/EHHPDPRMHHE
Afbeeldingslocatie: http://picserv.mediamonks.net/pics/ERRPDPRMHHE
Afbeeldingslocatie: http://picserv.mediamonks.net/pics/EERDDPRMHHE
Afbeeldingslocatie: http://picserv.mediamonks.org/pics/ETDDDPRMHHE
Afbeeldingslocatie: http://picserv.mediamonks.biz/pics/EHAMDPRMHHE
Afbeeldingslocatie: http://picserv.mediamonks.biz/pics/EDOMDPRMHHE
Afbeeldingslocatie: http://picserv.mediamonks.info/pics/EOSMDPRMHHE

Zo kom maar op met jullie gezeik >:)
Hier bij bedank ik Mijn vrienden de me geholpen hebben, mien pa en ma voor het geduld, en alle Tweakers die me geholpen hebben met problemen. Afbeeldingslocatie: http://www.sassiessite.f2s.com/images/Smilies/thumbsup.gif

Let us make sure history never forgets the name ... Enterprise.

Verwijderd

Jezus wat een tering bende :)

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Wat zijn je resultaten qua koeling?
Ziet er mooi uit, alleen het plaatjes met al die koperen+plastic buizen ziet er vrij rommelig uit.

nice job :)

39

Verwijderd

Dit noem ik nou een tweak :)

Zolang het maar werkt!

• jordan2k
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-04 12:57
Wat steekt er eigenlijk achter uit je pc is dat niet een FDD ??
Normaal Gaat zoiets aan de voorkant meschien handiger om er een flopy er in te rammen :)
Maar, ik zie dat alles weer gefixst is dus keep up the good working.

Verwijderd

Ziet er mooi uit hoor, alleen mag het wel wat netter geverfd worden, niet dat ik het beter kan maar toch...

• Cloontje

Cloontje

Tea. Earl Grey. Hot.

Topicstarter
Op vrijdag 14 december 2001 23:22 schreef jordan2k het volgende:
Wat steekt er eigenlijk achter uit je pc is dat niet een FDD ??
Normaal Gaat zoiets aan de voorkant meschien handiger om er een flopy er in te rammen :)
Ik zoek nog een langere FDD kabel *D

edit:

Als iemand wil mag die vanmij de fullsize pic wel hosten, heb ik er ook iets meer, moe die alleen de links posten IVM modumers. heetsaipha@hotmail.com > MSN dus

• drice
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15-05 18:47

drice

Loading...

Beetje een zooitje maar wel geinig gedaan

Did you know that IF is a middle word in life. "Ja maar wie ben ik om aan mezelf te twijfelen"

Verwijderd

Je was in elk geval op alles voorbereid!
Je kan niet voorzichtig genoeg zijn >:)

( Zie brandslang in de achtergrond)

• Cloontje

Cloontje

Tea. Earl Grey. Hot.

Topicstarter
O ja koeling he, ja wel lekker lijkt me:

Niks doen: 38c
Heel veel doen: 41c

• urk_forever
  • Laatst online: 13-05 17:49
Op vrijdag 14 december 2001 23:14 schreef Cloontje een lap tekst met wat plaatjes
hehe cd's van de aldi, die ken ik wel >:) mooi voor Divx. Maar wtf heb je met die radiateur uitgevreten? Die heb je flink verneukt.

Hail to the king baby!

• Cloontje

Cloontje

Tea. Earl Grey. Hot.

Topicstarter
Op vrijdag 14 december 2001 23:36 schreef urk_forever het volgende:

[..]

hehe cd's van de aldi, die ken ik wel >:) mooi voor Divx. Maar wtf heb je met die radiateur uitgevreten? Die heb je flink verneukt.
MOest je dat nou allemaal quoten? Mwja, ok ja aldi dingen gebruik nu allang niet meer, was daar nog zomer. NU weer platinum. De raditor heb ik afgelopen zomer dus gepost, omdat ik toen mijn waterflow verklote en dus problems kreeg, toen kreeg de radiotor problems met mij. Zie alhier resultaat, en het werkt nog steeds :9~

• urk_forever
Op vrijdag 14 december 2001 23:41 schreef Cloontje het volgende:

[..]

MOest je dat nou allemaal quoten? Mwja, ok ja aldi dingen gebruik nu allang niet meer, was daar nog zomer. NU weer platinum. De raditor heb ik afgelopen zomer dus gepost, omdat ik toen mijn waterflow verklote en dus problems kreeg, toen kreeg de radiotor problems met mij. Zie alhier resultaat, en het werkt nog steeds :9~
ik heb het al effe aangepast. Was je een beetje boos op die radiator

Hail to the king baby!

• urk_forever
Op vrijdag 14 december 2001 23:47 schreef urk_forever het volgende:

[..]

ik heb het al effe aangepast. Was je een beetje boos op die radiator? Je had trouwens ook wel de brandslang op je pc kunnen zetten, had je ook waterkoeling gehad >:)
hmmm, fouwtje

Hail to the king baby!

• Firecow
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16-01-2023

Firecow

worldofnature.nl

mooi gedaan hooR !

alleen ik zou ff die kabels een beetje wegwerken tis namenlijk een redelijke tering zooi daar binnen >:)

Canon EOS 80D En wat glaswerk

• Cloontje

Cloontje

Tea. Earl Grey. Hot.

Topicstarter
Een mede GoT'er Klubbheads heeft me ge,MSN't en ik stuur hem de full size pics van mijn case, jaja. Bedankt alvast Klubbheads voor je medewerking. Natuurlijk ook andere gasten die wouden serven met hun pics. 8-)
Op zaterdag 15 december 2001 00:26 schreef Firecow het volgende:
mooi gedaan hooR !

alleen ik zou ff die kabels een beetje wegwerken tis namenlijk een redelijke tering zooi daar binnen >:)
Ja dat vind ik juit wel cool allemaal kabels.

• AMDFreak
  • Laatst online: 23:15

AMDFreak

Intel is zo..

cool man!!!

vette rommel :)

9x Jinko 420Wp = 3780wp - Zuid 35 | Kia EV3 GT-BusinessLine 83kWh

Verwijderd

raam vind ik lelijk wat is er zo leuk aan een psu?

Verwijderd

hoe kun je in hemelsnaam die radiateur zo verpoeren en dan nog trots zijn ook op je mod.

jezus....

doe het goed of doe het niet, dat is mijn mening..

• Cloontje

Cloontje

Tea. Earl Grey. Hot.

Topicstarter
Op zaterdag 15 december 2001 01:51 schreef Juggernaut het volgende:
hoe kun je in hemelsnaam die radiateur zo verpoeren en dan nog trots zijn ook op je mod.

jezus....

doe het goed of doe het niet, dat is mijn mening..
:+ blaataap

Als het maar werkt :7 Misschien voor jou een makie maar ik ben nou niet echt super handig ofzo met handen werken, ik zit al jaren achter mijn pceetje, en ik wist nog niet eens wat een hamer was totdat terw_dan erover begon :P Anyway ik doe er veel moeite voor om er iets leuks voor te maken voor mijzelf niet voor jou. Ik laat het gewoon zien omdat ik best trots ben omwat ik gemaakt heb.

Owja de PSU is geen wonder nee, maar de mobo ook niet en andere shit dus? Ik ben heus wel creatief om daar wat op te verzinnen.

Verwijderd

leuk gedaan hoor.. wat voor CPU heb je?

• BaRF
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13-05 16:04

BaRF

bijna kerst

Op zaterdag 15 december 2001 03:57 schreef n0va^ het volgende:
leuk gedaan hoor.. wat voor CPU heb je?
celeron 333 @ 334 :+

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

• Daan
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:07
Dat ziet er op zich wel goed uit!
<font size="1">(als je je case nou eens opruimt van binnen kunnen we zien hoe het zooitje in elkaar steekt :P)</font>

Verwijderd

ten eerste :
OK het werkt maar ik vind het echt zonde wat je met die radiator gedaan hebt, je kan toch altijd slijpen of dremelen hem je hebt er gewoon in geknipt tot het scheurde.... :? Het hart van menige tweaker is is een beetje gebroken bij het zien van die bewuste foto van je rad. :'(

Ten tweede :
Heb je al eens een search gedaan naar de gemiddelde temperaturen van collega tweakers?? Ik haal met m'n luchtkoeling nog lagere temperaturen op m'n athlon 1100??
dus ik denk toch dat je waterkoeling in het algemeen toch niet presteerd zoals het zou moeten.

Ten derde :
Je bent duidelijk best wel trots op je creatie, en dat mag je zijn ook maar als je vraagt om andere mensen hun mening en die blijkt je niet goed te vallen blijf toch vriendelijk :) ??!!

Ten laatste nu :
Het is altijd een heus werk om een goede en mooi ogende waterkoeling in elkaar te steken. Voor alles wat je wil en kan doen aan je case enzo bestaan ook de nodige materialen. Ik zou zeggen haal het een en ander in huis van dremel, slijptol, vijltjes, enz. De afwerking is niet alleen mooier maar het vergemakkelijkt het werk nog eens, ...

Keep on moddin

• LiquidSmoke
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07-05 13:17
is dat scherm van je niet wat klein? is dat een 15"??

Verwijderd

Op zaterdag 15 december 2001 11:23 schreef Cordobasdi het volgende:
ten eerste :
OK het werkt maar ik vind het echt zonde wat je met die radiator gedaan hebt, je kan toch altijd slijpen of dremelen hem je hebt er gewoon in geknipt tot het scheurde.... :? Het hart van menige tweaker is is een beetje gebroken bij het zien van die bewuste foto van je rad. :'(

Ten tweede :
Heb je al eens een search gedaan naar de gemiddelde temperaturen van collega tweakers?? Ik haal met m'n luchtkoeling nog lagere temperaturen op m'n athlon 1100??
dus ik denk toch dat je waterkoeling in het algemeen toch niet presteerd zoals het zou moeten.

Ten derde :
Je bent duidelijk best wel trots op je creatie, en dat mag je zijn ook maar als je vraagt om andere mensen hun mening en die blijkt je niet goed te vallen blijf toch vriendelijk :) ??!!

Ten laatste nu :
Het is altijd een heus werk om een goede en mooi ogende waterkoeling in elkaar te steken. Voor alles wat je wil en kan doen aan je case enzo bestaan ook de nodige materialen. Ik zou zeggen haal het een en ander in huis van dremel, slijptol, vijltjes, enz. De afwerking is niet alleen mooier maar het vergemakkelijkt het werk nog eens, ...

Keep on moddin
amen

• PsYgHo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-05 15:35
Dus:

Kloten met kijkers :?
Eigen huis in puin :?
>:)

Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.

Verwijderd

Op zaterdag 15 december 2001 02:10 schreef Cloontje het volgende:

ik zit al jaren achter mijn pceetje, en ik wist nog niet eens wat een hamer was totdat terw_dan erover begon
Hoe oud ben jij dan wel al??? op die foto te zien heb je nog genoeg rode puntjes op je hoofd om onder de 20 te zijn dacht ik :p

Verwijderd

Juggernaut,
thanx for supporting my oppinion.

Als er nog iemand zich geroepen voelt,
LAAT JE HOREN :9

Verwijderd

Bij brand heb je in elk geval een emmer water bij de hand |:(

• THxZ0NE
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15-05 18:28
mja ik vind em eerlijk gezegd ook niet echt zuppah..
slecht gespoten, zooitje in de kast, verneukte rad en het teken onafgewerkt..

maar voor de rest, op je eigen creatie mag je ZEKER trots op zijn !
maarja anderen vinden het misschien wat minder..
en wat betreft die temps..
tsja
ik heb 33 graden idle 1ghz @ 1.08 ghz kortom als jij 38 graden hebt met een 1,1 ghz aight ?

• Flappie
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:19
Op vrijdag 14 december 2001 23:17 schreef drLiter het volgende:
Jezus wat een tering bende :)
zeker weten, mag wel wat netter die kabeltjes bij elkaar binden hoor. en dei slangen is ook een groote pruttel!

Verwijderd

Ik wil je niet afzeiken maar ik zou me DOOD schamen als ik zo'n pc had

neem een cursus zelfbeheersing voor mensen met twee linkerhanden en kom over drie jaar eens terug op GOT

Verwijderd

hij heeft een duron 1000 (tenminste gekocht op de hcc )
kweet niet of idie er nu ook al inzit.
tis wel een grappig pceetje alleen jammer dat je je radiator zo verneukt hebt.... :r.....
en de afwerking houd ook wel wat te wensen over .....
keep'on modding......

• Cloontje

Cloontje

Tea. Earl Grey. Hot.

Topicstarter
Op zaterdag 15 december 2001 19:45 schreef thahell het volgende:
hij heeft een duron 1000 (tenminste gekocht op de hcc )
kweet niet of idie er nu ook al inzit.
tis wel een grappig pceetje alleen jammer dat je je radiator zo verneukt hebt.... :r.....
en de afwerking houd ook wel wat te wensen over .....
keep'on modding......
Hoe weet je dat dan? Of heb ik dat ergens anders al gezegd? Mwa weet ook niet. Ja er zit dus een duron 1000 in. Ja cool is het niet maar dat hoeft niet want ik kan het toch niet overclocken Teminste nog niet :P Die radiator plaatjes zijn net zo oud als je oma's dus iedereen die ze niet kent beschouw ik als nep >:) (hmmmm grappie?)

Maar ik schaam me niet, want ik rook niet :+ ik vind hem wel cool als mijn eerste casemod. Ga wel een tweede maken ja :D en die wordt vast iets beter. Want als je hebt gezien hoe ik soms werkte met bijv. een ijzerzaag het raam bijwerken, en proberen met spatel alle verf weg te krabben lag je je kapot (vandaar geen videos)

Tnx voor jullie support. :)

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Kee, na je vanmiddag gesproken te hebben toch maar 's gekeken wat je met mijn waterkoelzooi uitgespookt hebt.

<font size=50> Teeeeeeeering</font> wat heb je in godsnaam met mijn radiator gedaan? Ik herken het ding niet meer terug :D

Als ik jou was had ik er gewoon een 2e pomp bij gedaan voor alleen de radiator en een andere pomp (die 800l/h die je van mij hebt) voor het koelblok.

Maar goed, het leed is al geschied :P

Ziet er verder wel kewl uit, maar ruim je kast 's op man :D

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Verwijderd

[afbeelding]

waarom zit er plakband op je toetsenbord :? :? :?

• klomp
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22-11-2025

klomp

Zooi...

Op zaterdag 15 december 2001 23:47 schreef garnage het volgende:
[afbeelding]

waarom zit er plakband op je toetsenbord :? :? :?
lijkt inderdaad wel wat op plakband ja :? ,
hehe beetje te hard op je ramplankje zitten rammen ???

en garnage tis dat ik je persoonlijk ken anders had ik je kop al lang ingeslagen, met die rot ondertitel van je :D

Verwijderd

Op zaterdag 15 december 2001 22:16 schreef Cloontje het volgende:

[..]

Hoe weet je dat dan? Of heb ik dat ergens anders al gezegd? Mwa weet ook niet. Ja er zit dus een duron 1000 in. Ja cool is het niet maar dat hoeft niet want ik kan het toch niet overclocken Teminste nog niet :P Die radiator plaatjes zijn net zo oud als je oma's dus iedereen die ze niet kent beschouw ik als nep >:) (hmmmm grappie?)

Maar ik schaam me niet, want ik rook niet :+ ik vind hem wel cool als mijn eerste casemod. Ga wel een tweede maken ja :D en die wordt vast iets beter. Want als je hebt gezien hoe ik soms werkte met bijv. een ijzerzaag het raam bijwerken, en proberen met spatel alle verf weg te krabben lag je je kapot (vandaar geen videos)

Tnx voor jullie support. :)
ik zat bij je in de trein toen je van de hcc terug kwam, je zit bij my in de bus iedere dag en je zit bij my op school....... >:) :Y) :Z

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:35
Die kast is mooi, alleen die binnenkant........een beetje slordig :P

The devil is in the details.

• Cloontje

Cloontje

Tea. Earl Grey. Hot.

Topicstarter
Op zondag 16 december 2001 09:23 schreef thahell het volgende:

[..]

ik zat bij je in de trein toen je van de hcc terug kwam, je zit bij my in de bus iedere dag en je zit bij my op school....... >:) :Y) :Z
Woei, wie ben je dan???? Elke dag in de bus ook nog, vaag :? ben ik zo stoned smorgens?
Op zondag 16 december 2001 00:13 schreef kl0mp het volgende:

[..]

lijkt inderdaad wel wat op plakband ja :? ,
hehe beetje te hard op je ramplankje zitten rammen ???

en garnage tis dat ik je persoonlijk ken anders had ik je kop al lang ingeslagen, met die rot ondertitel van je :D
Ik was boos ja.

En Grrrrrene ik heb twee pompen hoor 1x 800l/h in het resevoir, 1x 1300l/h achter dat grijze buisje.

Wat een comotie over mijn mod zeg :P

• Jan Laros
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 25-03 12:45

Jan Laros

Aerschtuner

Je post toch om reacties te krijgen? Nu krijg je reacties is het weer niet goed. Ik vind het trouwens voor een eerste mod best leuk gedaan, alleen iets secuurder werken had gemogen, maar goed........Op naar de volgende mod maar weer!
Blijf gewoon proberen. Ik moet ook nog beginnen aan mijn eerste mod en ik ben best zenuwachtig.

Verwijderd

VOlgens mij kan je beter die brandslang nemen om je protje te koelen
rest water gewoon in de tuin laten lopen
>:)

Verwijderd

Op zich leuke onderdelen.
Alleen ik denk dat je de afwerking wel wat professioneler had moeten doen. (denk aan de radiator en de fdd in de achterkant van je pc)
Verder leuk gedaan.
Pagina: 1