Toon posts:

Back-up maken van spelletjes lukt niet :(

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,
Als ik mijn originelen spelletjes wil copieren (LEES: backup- maken)...lukt het niet..Ik heb CloneCD && Nero gebruikt, maar tevergeefs. Met ClodeCD geeft ie telkens aan van: "fout: sector 400: niet gelezen", "fout: sector 402: niet gelezen", "fout: sector 406: niet gelezen" en dit gaat maar door...EINDELOOS :(..En dat de CD auteur- beveiligd is....Het gekke vind ik dat een vriend van me het wel kan branden en ik niet, met de zelfde hardware :'(.
Ik hebe een LITE-ON DVD-Speler && LITE-ON 24- speed brander..verder, Pentium VI 1,7 GHZ.
Wat moet ik doen??....heb al vijf cd-tjes vern*ukt!!

Verwijderd

Het lijkt mij verstandig om het eerst eens op een RW te proberen :?

Wat ook wel eens wil helpen is om als bron en doel je brander te gebruiken ipv je DVD speler.

• silentsnow
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15-04-2013

silentsnow

« '-_-' »

apart inlezen en schrijven, dus niet tegelijk. Zo voorkom je onnodige neukCD's. Misschien een nieuwe firmware voor je LiteOn brander. (en uiteraard met je brander lezen)

The trade of the tools
[ me | specs ] Klipsch Promedia Ultra 5.1 + Sennheiser HD-590

Verwijderd

Quote:
Ik hebe een LITE-ON DVD-Speler && LITE-ON 24- speed brander..verder, Pentium VI 1,7 GHZ.
Wat moet ik doen??....heb al vijf cd-tjes vern*ukt!!

Cool, een pentium 6, jammer dat ie maar op 1,7 GHz draait.;) ;) ;)

• AMDFreak
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07:20

AMDFreak

Intel is zo..

als je nou eerst een image er van maakt? en dan fikt?

9x Jinko 420Wp = 3780wp - Zuid 35 | Kia EV3 GT-BusinessLine 83kWh

• Marv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-05-2021
Op vrijdag 14 december 2001 23:13 schreef J_L_O het volgende:
Met ClodeCD geeft ie telkens aan van: "fout: sector 400: niet gelezen", "fout: sector 402: niet gelezen", "fout: sector 406: niet gelezen" en dit gaat maar door...EINDELOOS :(
Leesfouten niet weergeven :z

Edit:

Leesfouten niet rapporteren
Fouten Snel Overslaan

Zet die aan en probeer het nog eens :)

"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George

Verwijderd

backup's mhuahahha backup's my arse pirate

• Polle
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12-04-2021
Op zaterdag 15 december 2001 00:34 schreef Marv het volgende:

[..]

Leesfouten niet weergeven :z

Edit:

Leesfouten niet rapporteren
Fouten Snel Overslaan

Zet die aan en probeer het nog eens :)
Dan hou je jezelf voor de gek, het resultaat blijft een brakke cd. Probeer eerst eens een nieuwe firmware update, dan je CD lezen in je brander, op alle channels, en dan vanaf je HD op een CD-tje burnen. Moet lukken.

• Marv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-05-2021
Op zaterdag 15 december 2001 10:53 schreef -polle- het volgende:

[..]

Dan hou je jezelf voor de gek, het resultaat blijft een brakke cd. Probeer eerst eens een nieuwe firmware update, dan je CD lezen in je brander, op alle channels, en dan vanaf je HD op een CD-tje burnen. Moet lukken.
Nee dan houd je jezelf niet voor de gek... de producent stopt expres fouten op de originele cd zodat brandprogramma's zich verslikken. :)

"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George

Verwijderd

en deze heten geloof ik bad clusters,het spel heeft deze ruimte niet nodig maar de cd is niet te kopieeren.
maar daar hebben ze ook wat op gevonden,zo kan je er een data cd van maken en in een file zetten,even de crack toevoegen branden en spelen maar

• Exe-cuter
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11-09-2023
Wel tweakerdieprobeertillegalecopytemakenmaarernietsvankent,
Wij noemen dat de beveiliging safedisk (ofwel laserlock):r

gewoon met clonecd fasterrorskip aanzetten (+ soms ook wel intelligent bad sector scan) en naar image kopieren en op cd fikken.Als da neit lukt eens een firmwareupgradetje doen.
Pagina: 1