Het antwoord kun je bij www.twistedhardware.net
vinden

Op die site staan verschillende diep triest foto
.
vinden
Op die site staan verschillende diep triest foto
Oh, welke foto's dan???? Heb voor alle foto's toestemming gevraagd aan de eigenaar, dus hoe zit dat?Op vrijdag 14 december 2001 23:18 schreef changethislater het volgende:
Jah cewl. sommige van die foto's zijn mijn persoonlijk eigendom. Mooie dief is het
Ik vrees niet de man die 10.000 trappen heeft beoefend maar de man die 1 trap 10.000 keer heeft geoefend
Verwijderd
De verhalen kloppen. Alleen als ik geen verhaal krijg dan maak ik er wat moois van.Op vrijdag 14 december 2001 23:24 schreef changethislater het volgende:
Foto's die ik op dit forum heb gepost. Dus de eigenaar van deze site heeft op 1 of andere manier toegang tot deze site.. zelfs HK toegang!
Step forward and be spanked!
Ook zet ie verhalen bij sommige foto's die niet kloppen. Lekker ze logo er overheen. sneu
Verwijderd
Neem ff contact op via ICQ. Ik zet er met alle plezier bij dat de foto's van jou zijn.Op vrijdag 14 december 2001 23:37 schreef changethislater het volgende:
Lekker belangrijk .. Ik heb veel matriaal wat misschien leuk is voor je.
Maar was benieuwd van wie het was.. thats all.
"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George
Met een hamerHoe sloop ik mijn PC???
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
Heb jij er dan copyright op?Op vrijdag 14 december 2001 23:45 schreef GaMbiNo het volgende:
Heey mijn getoaste Celeron staat er ook op.
Daar wist ik niks van, daar heb je dus ook geen toestemming voor.
"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George
Verwijderd
Staat dan ook geen TH logo overheen zo te zien....Op vrijdag 14 december 2001 23:45 schreef GaMbiNo het volgende:
Heey mijn getoaste Celeron staat er ook op.
Daar wist ik niks van, daar heb je dus ook geen toestemming voor.
Nee...wel vaag dat hij in dit draadje dan roept dat ie al die uit dat draadje toestemming had gevraagd...Op vrijdag 14 december 2001 23:48 schreef NiGHTCReaTuRe het volgende:
[..]
Staat dan ook geen TH logo overheen zo te zien....
Op vrijdag 14 december 2001 23:14 schreef LuNaTiC het volgende:
Is zelfs pas nog langsgeweest. Van mij mag er gelijk een slotje op
Dit topic is gesloten.
![]()