Toon posts:

MSN Niet een hotmail email gebruiken

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey,

Is het ook mogelijk om bv een mail alias van me provider te gebruiken bij MSN als standaard mailto adres, want ik vind dat hotmail echt niks, en ik wil er niks mee te maken hebben!

Graag een oplossing hiervoor, mocht dit mogelijk zijn.

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
ja kan
gewoon aanmelden voor een passport op msn.nl
en dan die gebruiken bij de inlog.

of volgens mij onder xp of met de nieuwste msn dan vraagt hij er al om als je hem de eerste keer opstart welk e-mail adres je als passport wil opgeven.

• The Bad Seed
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10-08 09:03

The Bad Seed

Chaotic since 1983

Je moet gewoon kiezen voor microsoft passport aanvragen, je krijgt dan een mailtje om te checken of het adres wel degelijk van jouw is, en dan kan je gewoon je mailadres van je provider invullen bij msn.

Hail to the guardians of the watchtowers of the north

Verwijderd

Ja hoor kan gewoon, ik zit ook op MSN met mijn oude TMF adres om de zelfde reden die jij al aangaf :)

• Destruction
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 00:05

Destruction

(ex-)Automonteur

Het kan ja.

Ik heb zelf ook msn op m'n cjb.net aliasje draaien, hotmail is idd niks want je krijgt een melding "1 nieuw bericht in je postvak in" ga je kijken, SPAM aaaaaarrrrrrrrrrrrghhhhhhhhhh |:(

;)

Ford Mondeo Wagon 2.0 16v '06 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.

• eelcoo
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 26-08-2025
dit is best wel leuk, ik heb het zelf ook, maar dan kijken mensen waar je je "MSN adres" aan heeft je raar aan en zeggen dan iets in de trand van:"nee ik bedoel je hotmail adres" :D

• Destruction
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 00:05

Destruction

(ex-)Automonteur

Op zaterdag 15 december 2001 17:41 schreef -=Eelco=- het volgende:
dit is best wel leuk, ik heb het zelf ook, maar dan kijken mensen waar je je "MSN adres" aan heeft je raar aan en zeggen dan iets in de trand van:"nee ik bedoel je hotmail adres" :D
hehe..

Hoe herkenbaar ;)

Ford Mondeo Wagon 2.0 16v '06 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.

Pagina: 1