tweetalige VCD

Pagina: 1
Acties:

• Chello200
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20-05 19:00
Gegroet iedereen.

Ik heb hier een VCD liggen en ik kan hem zonder problemen afdraaien in mijn pc.
Er is maar 1 probleem. Het is een tweetalige vcd. Duz ik hoor kantonees en chinees door elkaar. Hoe kan je dit uitschakelen zodat je nog maar 1 hoort ?
Op mijn VCD speler kan het wel, maar kan het ook met Ravisent Cinplayer of WMP 7.1 ?

dikzak

• Tomba
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20:04

Tomba

Quis custodiet ipsos custodes?

Ik denk dat BSPlayer dat wel kan. Kan het althans wel met 2talige DivXen.

tomba.tweakblogs.net || Mijn V&A

• Almachtige
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-07-2019
Op vrijdag 14 december 2001 22:46 schreef Chello200 het volgende:
Gegroet iedereen.

Er is maar 1 probleem. Het is een tweetalige vcd. Duz ik hoor kantonees en chinees door elkaar. Hoe kan je dit uitschakelen zodat je nog maar 1 hoort ?
Op mijn VCD speler kan het wel, maar kan het ook met Ravisent Cinplayer of WMP 7.1 ?
Dit probleem had ik ook.
De oplossing is erg simpel: de linkerkanaal is bijv. kantonees en de rechterkanaal chinees of zo.
Gewoon een kwestie van het schuifje van geluid helemaal naar links of naar rechts schuiven. >:)

Asus CUSL-2C/Intel PIII 1000@1200 Mhz/512 MB Pc133/Asus V7100 Pro/T 64 MB/Maxtor 20 GB 7200 rpm + Maxtor 80 GB 7200 rpm LB/Creative Audigy/17" Iiyama 8617T

• dmdfluffy
  • Laatst online: 29-07 09:35
Op vrijdag 14 december 2001 22:46 schreef Chello200 het volgende:
Gegroet iedereen.

Is dat toevallig Snake in the Eagle's Shadow, die je laatst hebt gedownload >:)

Het is natuurlijk een mogelijkheid om het geluid alleen door het linker of rechterkanaal te laten gaan, tis alleen wel een beetje gaar...

• Chello200
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20-05 19:00
Die opties heb ik geprobeerd. Maar je hoorde nog vaag die andere er doorheen. Heb goeie oren duzz.. ;)

hoe werkt ut dan precies bij een vcd speler. Die hebben zo'n optie er standaard op zitten !!

dikzak

• dmdfluffy
  • Laatst online: 29-07 09:35
Met ati's DVDplayer kan je wel kiezen uit het geluidskanaal dat je wilt weergeven.
Pagina: 1