3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel
Had laatst nog een subwoofer gezien van IMG Stageline voor geloof ik 700DM. Gevoeligheid van 100dBspl.
Kwam echt laag, tot 28Hz @ +/- 0dB. Zeer goed voor zo'n prijs, samen met de redelijke gevoeligheid (voor zo'n prijs).
Zal ff link opzoeken. Maar zoek je een SUB + 2 SPEAKER combi?
Of gewoon 2 speakers?
Kwam echt laag, tot 28Hz @ +/- 0dB. Zeer goed voor zo'n prijs, samen met de redelijke gevoeligheid (voor zo'n prijs).
Zal ff link opzoeken. Maar zoek je een SUB + 2 SPEAKER combi?
Of gewoon 2 speakers?
Ik zou zeker niet beweren dat je een set kan afrekenen op z'n specs. Maar deze set heeft zijn specs wel errug tegen zitten. Lage gevoeligheid, zeer slechte freq response en ook nog eens een lage power handling. Niet echt super zeg maar
.
Maar wat is het budget en waarvoor gaat het dienen?
Maar wat is het budget en waarvoor gaat het dienen?
Hihi....
dat zat ik ook net te denken....
Die dB mag toch wel een decibelletje 10 meer zijn om een beetje te knetteren!
Zal zonder twijfel voor een disco/PA setje zijn. Beetje vreemd ook dat het dan 8 Ohm is...
Ik weet het niet hoor, maar als je de specs bekijkt kun je voor dat geld wel goedkoper uit zijn/ betere spulletjes kopen. (als je voor hard gaat enzo)
Maar misschien is het geluid wel heel mooi strak. Kan zo.
Ik wilde een jaar of tien geleden een Visation PA set in elkaar zetten, maar kwam er toen achter dat het voor minder geld harder kon knallen.
(Ehm.... geluidskwaliteit? Neuh.... dat telde toen niet zo heel erg)
Die dB mag toch wel een decibelletje 10 meer zijn om een beetje te knetteren!
Zal zonder twijfel voor een disco/PA setje zijn. Beetje vreemd ook dat het dan 8 Ohm is...
Ik weet het niet hoor, maar als je de specs bekijkt kun je voor dat geld wel goedkoper uit zijn/ betere spulletjes kopen. (als je voor hard gaat enzo)
Maar misschien is het geluid wel heel mooi strak. Kan zo.
Ik wilde een jaar of tien geleden een Visation PA set in elkaar zetten, maar kwam er toen achter dat het voor minder geld harder kon knallen.
ik denk dat wel of niet kopen afhangt waar je het voor gaat gebruiken. De afwerking ziet er op het eerste gezicht nogal slecht uit, en het merk komt me ook vrij onbekend voor. Maar je weet niet misschien komt er wel prima geluidje uit, en vooral voor die prijs
ik kijk nou net naar die bovenste speaker, en die is maar 80CM hoog, das wel errug klein voor een glijbaan hoor
ik kijk nou net naar die bovenste speaker, en die is maar 80CM hoog, das wel errug klein voor een glijbaan hoor
Niet dat ik het wil kopen...Maar het is van Visaton. Mijn gedachte was dus dat dit misschien wel behoorlijk goed klonk voor het geld. En de gevoeligheid en frequentie bereik ? Ach....dan moet er denk ik wat meer geld aan worden uitgegeven....
Ik wou he zomaar even weten hoor...ben niks van plan te kopen.
Van die weerstand en vermogen dacht ik ook al een beetje laag..maar ja, voor deze prijs...En het frequentie bereik...twijfelde ik ook al aan..ik dacht dat ik de grafiek verkeerd aflas
Maar ja...voor deze prijs....zou je dan beter kunnen krijgen ?
Van die weerstand en vermogen dacht ik ook al een beetje laag..maar ja, voor deze prijs...En het frequentie bereik...twijfelde ik ook al aan..ik dacht dat ik de grafiek verkeerd aflas
3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel
weet ik niet, als je nog minder geld hebt kun je raveland aanschaffenOp zaterdag 15 december 2001 12:13 schreef JT het volgende:
Niet dat ik het wil kopen...Maar het is van Visaton. Mijn gedachte was dus dat dit misschien wel behoorlijk goed klonk voor het geld. En de gevoeligheid en frequentie bereik ? Ach....dan moet er denk ik wat meer geld aan worden uitgegeven....
Pagina: 1