Kyrne MMORPG

Pagina: 1
Acties:

• White Dust
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19-09 16:08

White Dust

PlaneScape: Torment

Topicstarter
Op www.kyrne.com heb ik een nieuw MMORPG gevonden, hij is nog in een pre-Beta versie (Kyrne vresie 9) maar de resultaten zijn al gratis te downloaden, op dit moment kun je alleen wat rondlopen, chatten en de menus gebruiken maar in versie 10 moet je al kunnen vechten, questes voltooien enz.
De grafische 3D engine ziet er zeer goed uit :9~
Het spel is in het Frans en Engels te spelen, ik ben op dit moment alleen nog europeanen tegen gekomen.

Of het spel gratis blijft weet ik niet (hoop van wel).

Zeg even wat jullie van de resultaten tot nu toe vinden. :)

• actieman
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 07-10 21:18
yup is wel mooi spel ik had het een tijdje terug al eens geprobeerd maar kon toen alleen maar rondlopen en van wat ik nu uit de site op maak kan er nog niet veel meer :s

Ach het begin is er, maar het duurt nog wel een tijdje eerdat het leuk begint te worden...

On a midnight patrol through the kingdom of the wicked

• White Dust

White Dust

Topicstarter
Er zijn net een paar screenies op gegooit van wanneer versie 10 uit is, er zit dus wel een beetje vooruitgang in ;)

• actieman
tja ach ik hoop er maar het beste van :)

hopelijk duurt het niet zo ellendig lang als Dawn van http://www.glitchless.com/

• PsyFlash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 24-10 21:25
en weer een veel belovende MMORPG van Soccubus :)
ziet er inderdaad goed uit. Ik zit nu niet Thuis en heb hier alleen een brakke pc, dus kan em niet downloaden.

maar kun je misschieen een beetje meer vertellen?
hoe ziet de character generation eruit?
op de screens ziet de player er iedere keer hetzelfde uit, is dit nog aan te passen?

is er al een class system?

• White Dust

White Dust

Topicstarter
Op zaterdag 15 december 2001 15:36 schreef PsyFlash het volgende:
en weer een veel belovende MMORPG van Soccubus :)
ziet er inderdaad goed uit. Ik zit nu niet Thuis en heb hier alleen een brakke pc, dus kan em niet downloaden.

maar kun je misschieen een beetje meer vertellen?
hoe ziet de character generation eruit?
op de screens ziet de player er iedere keer hetzelfde uit, is dit nog aan te passen?

is er al een class system?
In versie 9 (deze versie) bestaat er nog geen character generation, het is op dit moment voornamelijk wat lopen en wat met anderren praten. Als versie 10 uit is moet er een charecter generator in zitten, en dan kun je ook vechten, questes voltooien, met NPC spreken enz. enz. op de pagina kun je zien hoever ze met versie 10 zijn onder de topic ín progress ;)

• White Dust

White Dust

Topicstarter
Op zaterdag 15 december 2001 13:39 schreef actieman het volgende:
tja ach ik hoop er maar het beste van :)

hopelijk duurt het niet zo ellendig lang als Dawn van http://www.glitchless.com/
Wat, hoe lang duurt het dan al, ik heb al volledige clans voor Dawn gevonden :?

• actieman
naja op die page kun je nog steeds lezen dat de open beta is gepland voor februari 2001 :o

ik hoopte dan ook dit spel te kunnen spelen na LineAge.

heb daarna wel hoop andere mmorpgs gespeeld maar alleen Dark Age of Camelot kwam in de buurt van het speelplezier van LineAge, mede dankzij de schitterende graphics.

• White Dust

White Dust

Topicstarter
Op zaterdag 15 december 2001 23:22 schreef actieman het volgende:
naja op die page kun je nog steeds lezen dat de open beta is gepland voor februari 2001 :o

ik hoopte dan ook dit spel te kunnen spelen na LineAge.

heb daarna wel hoop andere mmorpgs gespeeld maar alleen Dark Age of Camelot kwam in de buurt van het speelplezier van LineAge, mede dankzij de schitterende graphics.
Is het bij Dark Age of Camelot niet zo dat je een maandelijks bedrag moet betalen :?
Wat is dat over LineAge, is dat een leuk MMORPG, waar kan ik hem downen (of bestaat de zaak niet meer :? )

• actieman
lineage is het grootste/ meest online gespeelde spel ter wereld. Ik geloof dat half korea speelt :D

maar ik zat dus in de US beta van dat spel en het was echt een mega cewl spel, vooral ook doordat ik een vrij hechte groep om me heen had.

Maar goed in februari ging dat spel uit de beta versie en moest je 15$ per maand gaan betalen. Maar dan wel via een server in amerika, dus met redelijk veel lagg :(

Voor Dark Age of Camelot moet je nu idd ook gaan betalen, maar zeer binnenkort start er een europese beta en daar heb ik me ook voor ingeschreven, als dat nu goed bevalt ga ik het wel kopen denk...

Voor DAoC moet je ten eerste het spel kopen (100 piek) en dan ook nog eens iets van € 10 per maand gaan betalen |:(

http://www.camelot-europe.com/

• PsyFlash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 24-10 21:25
Op zaterdag 15 december 2001 19:45 schreef Soccubus het volgende:

[..]

In versie 9 (deze versie) bestaat er nog geen character generation, het is op dit moment voornamelijk wat lopen en wat met anderren praten. Als versie 10 uit is moet er een charecter generator in zitten, en dan kun je ook vechten, questes voltooien, met NPC spreken enz. enz. op de pagina kun je zien hoever ze met versie 10 zijn onder de topic ín progress ;)
Ah, ik zie het ja, bedankt. Nu nog een magic system :)

• White Dust

White Dust

Topicstarter
Op zondag 16 december 2001 12:05 schreef actieman het volgende:
lineage is het grootste/ meest online gespeelde spel ter wereld. Ik geloof dat half korea speelt :D

maar ik zat dus in de US beta van dat spel en het was echt een mega cewl spel, vooral ook doordat ik een vrij hechte groep om me heen had.

Maar goed in februari ging dat spel uit de beta versie en moest je 15$ per maand gaan betalen. Maar dan wel via een server in amerika, dus met redelijk veel lagg :(

Voor Dark Age of Camelot moet je nu idd ook gaan betalen, maar zeer binnenkort start er een europese beta en daar heb ik me ook voor ingeschreven, als dat nu goed bevalt ga ik het wel kopen denk...

Voor DAoC moet je ten eerste het spel kopen (100 piek) en dan ook nog eens iets van € 10 per maand gaan betalen |:(

http://www.camelot-europe.com/
Tja, das wel jammer, eerst het spel voor een 100 gulden kopen en dan ook nog een maandelijks bedrag, dat is toch behoorlijk :( , dat kan toch ook wel met sponsoren :? er zijn een aantal MMORPG's die wel met sponsoren rond komen (bv. runescape).
Ach, ja, ik hoop dat Kyrne wel gratis blijft :9

• buzz
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 02-11 15:37
Reken er maar niet op..... Altijd willen ze zo veel mogelijk geld er mee maken, en geef ze eens ongelijk.

• White Dust

White Dust

Topicstarter
Op zondag 16 december 2001 14:48 schreef BuzzerCrAsH het volgende:
Reken er maar niet op..... Altijd willen ze zo veel mogelijk geld er mee maken, en geef ze eens ongelijk.
Aaaaarg, why, dear GoT, why.

Zoals een groot rapper ooit zei "Mo money, mo problems" ;)

Maar daarintegen, het is niet een bedrijf, de ontwikkelaars krijgen geen loon :?

• actieman
Dragon raja bleef geloof ik wel gratis, gesponsord door samsung. Heel erg ad&d achtig, en ook grafisch niet erg mooi...

• White Dust

White Dust

Topicstarter
Als Kyrne af is wordt er idd wel een mandelijks bedrag gevraagd, maar ik heb een ander MMORPG gevonden die wel gratis moet zijn (nog niets te downen, alleen wat screenies) www.planeshift.it

Zeg actieman, waar kan ik Dragon raja vinden :?

• Mister_X
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 26-10 10:22
morrowind = cooler :9~

• White Dust

White Dust

Topicstarter
Op zondag 16 december 2001 21:03 schreef Mister_X het volgende:
morrowind = cooler :9~
morrowind is niet MMORPG :P

• actieman
Op zondag 16 december 2001 18:46 schreef Soccubus het volgende:
Als Kyrne af is wordt er idd wel een mandelijks bedrag gevraagd, maar ik heb een ander MMORPG gevonden die wel gratis moet zijn (nog niets te downen, alleen wat screenies) www.planeshift.it

Zeg actieman, waar kan ik Dragon raja vinden :?
hey dat planeshift ziet er helemaal niet slecht uit :P

Dragon Raya

• White Dust

White Dust

Topicstarter
Op maandag 17 december 2001 11:23 schreef actieman het volgende:

[..]

hey dat planeshift ziet er helemaal niet slecht uit :P

Dragon Raya
Weet ik, weet ik, en het belangerijkste, het is gratis B-) er zijn op de forum van PlaneShift een hoop RuneScape spelers ;)

• actieman
ach ik zit in de europese beta van Dark Age of Camelot, ik ga dat eerst weer eens ff spelen :9

Pagina: 1